Ρε συναδέλφισσες,
(και συνάδελφοι)
Στο συμβούλιο παιδείας συμμετέχει και η ΠΟΕΔ, έτσι; Φαντάζομαι ότι ήξεραν ότι υπάρχουν αυτές οι διαδικασίες, έτσι; Τι κάθονται τώρα (ΠΑΛΙ!) χωρίς να μας ρωτήσουν να συμφωνούν για αναδόμηση του υπουργείου παιδείας και τι ακριβώς συζητούν για την επιμόρφωσή μας; Δείτε το πιο κάτω δημοσίευμα του ΠΟΛΙΤΗ:
"Στο πλαίσιο της συνεδρίασης οι εκπαιδευτικοί εταίροι κατέληξαν σε συμφωνία καιενέκριναν το πλαίσιο αρχών για την αναδόμηση του Υπουργείου [...] με βάση τους ακόλουθους άξονες:
1. αποκέντρωση
2. δημιουργία οριζόντιων και επιτελικών δομών
3. δημιουργία νέων μόνιμων οργανικών θέσεων Λειτουργών σε αντικατάσταση αποσπάσεων
4. δημιουργία δυνατότητας τοποθέτησης, αντί απόσπασης, εκπαιδευτικών στο Υπουργείο Παιδείας για άσκηση συγκεκριμένων καθηκόντων, για καθορισμένο χρονικό διάστημα
5. επιμόρφωση στελεχών
6. διεξαγωγή εξειδικευμένων μελετών οργάνωσης και μεθόδων για το αρχείο και το λογιστήριο
Σε ό,τι αφορά στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για την ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Δημοτικής, Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης -η οποία επίσης εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Παιδείας- αξίζει να σημειωθεί ότι περιέχει αρκετές σημαντικές πρόνοιες, ενώ σε αυτήν τονίζεται η αναγκαιότητα σχεδιασμού και οργάνωσης ενός συστηματικού προγράμματος ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών. Ιδιαίτερα πάντως σημαντικό θεωρείται το γεγονός ότι με βάση την πρόταση του Υπουργείου, η επιμόρφωση θα προσφέρεται και σε εργάσιμο και σε μη εργάσιμο χρόνο, ότι θα δομηθεί στη βάση τριών (χρονικών) σταδίων επαγγελματικής ανάπτυξης και πως η διάρκεια του καθενός από τα τρία αυτά στάδια θα ποικίλλει από άτομο σε άτομο. "
ΓΕΩΡΓΙΑ ΨΑΡΙΑ
Κωδικός άρθρου: 717904
ΠΟΛΙΤΗΣ - 07/06/2007, Σελίδα: 47
Δεν έμεινε παράταξη με την οποία να μίλησα και να μη μου δικαιολογήθηκε ότι δεν παίρνουμε συλλογικές αποφάσεις (παρόλο που στις συνελεύσεις λένε ότι η συνέλευση είναι το ανώτατο όργανο στη λήψη αποφάσεων και άλλα τέτοια που πρακτικά είναι ευσεβείς πόθοι για όλους μας - της βάσης και όχι της καρέκλας όταν λέω όλους μας) γιατί είναι το καταστατικό τέτοιο.
Ενώ το αναγνωρίζουν για να σε ψήσουν να ενταχθείς σε αυτούς μιας και "ενδιαφέρεσαι" και "μπράβο σου, γιατί λίγοι το κάνουν" (και γιατί να το κάνουν άμα δεν έχουν λόγο σε καμιά διαδικασία ρωτάω εγώ η μικρή πλην τίμια δασκαλούα), κανείς τόοοοοοοοσα χρόνια που βολεύεται με το γεγονός ότι είναι έτσι το καταστατικό και όχι με βάση κάποιες υποτυπώδεις αρχές δημοκρατίας, δεν έχει κάνει τίποτα απολύτως για να το αλλάξει. Ούτε καν να το θέσει σαν θέμα σε κάποια από τις συνεδριάσεις. Ούτε καν σε επιστολές που τυχόν στέλνουν μαζικά σε σχολεία.
Και τώρα αυτοί αποφασίζουν (χωρίς εμάς) πώς θα εντατικοποιηθεί ο δικός μας επαγγελματικός κλάδος με εξτρά ώρες επιμόρφωσης από τις προβλεπόμενες που θα είναι υποχρεωτικές και επιβαλλόμενες σε όλους!!! (για να πιάσω ένα από το σημεία που θίγονται στο πιο πάνω δημοσίευμα). Ως πότε θα το ανεχόμαστε αυτό;
Στείλτε το μέηλ σας στο Σόβολο, αν και μόνος του σαν τον Λούκι Λουκ, τουλάχιστον με το μέηλ λιστ του καταφέρνει να ενημερώνει συχνότερα από την επίσημη ΠΟΕΔ. (δες το πιο κάτω ποστ).
7 Ιουν 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου