27 Σεπ 2007

Αρκέψαμεν!

  1. Αποσύρθηκε τελικά το βιβλίο Ιστορίας της Στ' δημοτικού. Ο Ψωμιάδης δήλωσε πως δεν περιλαμβανόταν σε αυτό όλη η "ένδοξη ιστορία μας". Επιστροφή στο "υπέροχο" παλιό βιβλίο, που είναι μες στην αντικειμενικότητα και τις σύγχρονες διδακτικές αντιλήψεις.
  2. Αυτονόμηση των σχολείων. Μαθήματα στους διευθυντές για οικονομική διαχείριση. Από πού θα βρίσκουν τα σχολεία λεφτά; Έχει αυξηθεί το κονδύλι για την παιδεία στους προϋπολογισμούς;
  3. Μου έστειλε μέηλ ο επίτροπος περιβάλλοντος ότι θα γίνεται ανακύκλωση χαρτιού στα σχολεία. Υπάρχει εργοστάσιο ανακύκλωσης;
  4. Καταργείται η επετηρίδα. Με εξετάσεις θα γίνονται πλέον οι προσλήψεις στη δημόσια εκπαίδευση. Αποσύνδεση πτυχίου - εργασίας και εδώ.
  5. Η αυτονόμηση θα σημαίνει και αποκέντρωση και διαχείριση των προγραμμάτων από αυτούς που τους αφορά; (εκπαιδευτικοί-γονείς-μαθητές του σχολείου)
  6. Θα κλείσουν τα μικρά σχολεία και θα φτιαχτούν περιφερειακά. Αυτό μπορεί να βοηθά σε περιπτώσεις. Σε άλλες όμως στην ουσία καταργούνται θέσεις εργασίας καθώς και οργανικές θέσεις. (βλέπε μικρές μονάδες σε πόλεις)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επέτρεψε μου να κάνω κι εδώ μερικά σχόλια διότι αυτή η μεταρρύθμιση φανταζει αρκετά σημαντική.
1.Σοβαρό άτομο ο Ψωμίαδης για να τον σχολιάσω....Ενας αργόμισθος νομάρχης που περιφέρεται απο κανάλι σε κανάλι για άγρα ψήφων.Εγώ να πω ας είναι η τελευταία χρονια που εκδιδεται αυτό το βιβλίο έκτρωμα.
2.Εξαιρετικά σημαντικό η αυτονόμηση των σχολειων.Κάθε σχολείο τώρα ας προσπαθήσει να διαχειριστεί κατα τον καλύτερο τρόπο τα χρήματα του κράτους και ας εφαρμόσει πρωτοποριακά συστηματα εκμάθησης βασισμένα στις εμπειρίες των ειδικών που δεν είναι άλλοι από τους ίδιους τους δασκάλους- καθηγητες.
Απλά να πω ότι και στην Φιλανδία η αυτονόμηση είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της μεταρρύθμισης τους και ανάλογα με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης του κάθε σχολείου ,δίνονται και τα ανάλογα κονδύλια.Έτσι το κάθε σχολείο προσπαθέι να γίνεται ολοένα και καλύτερο.Μακάρι να γινόταν κι εδώ έτσι ώστε να υπάρχει ένας ανταγωνισμός ανάμεσα στα σχολεία.
Το κονδύλι για την παιδεία θα φτάσει στο 7,5% του ΑΕΠ.Στην Ελλάδα πόσο έιναι αλήθεια?(Μην ρωτήσεις καλύτερα).
3.Βεβαιως και υπάρχει εργοστασιο ανακύκλωσης.Λειτουργεί εδώ και αρκετό καιρό.
4.Το καλύτερο ειναι αυτό.Ας προσλαμβάνονται οι καλύτεροι δάσκαλοι - καθηγθητές .Εδώ η οελμεκ αντιδρά στην κατάργηση του καταλόγου.Τι να πω τώρα...
6.Όσο για το 6?Ίδωμεν.

Πάντων μπράβο στους αρμόδιους της κυβέρνησης που έκαναν το 1ο βήμα.Επλίζω να συνεχιστεί με τον ίδιο ζήλο και απο τις όποιες επόμενες κυβερνήσεις.Μπράβο και πάλι Μπράβο.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Τσόμσκι

Μου κάνει λίγη εντύπωση που σου αρέσει ο Τσομσκι και παρόλα αυτά υπερμάχεσαι της ιδέας του ανταγωνισμού. Όπως και να χει. Τσόμσκι είναι αυτός, γιατί όχι. Δεν είναι της παρούσης ο Τσόμσκι ενιγουει.

Πρωτίστως σου επιτρέπω να κάνεις όσα σχόλια θέλεις. Αν δεν ήθελα σχόλια θα τα έκλεινα.

Δεύτερον, για το βιβλίο ιστορίας (για τον ψωμιάδη θα προσθέσω ότι τραγουδάει ωραία). Σαφώς το βιβλίο της Ρεπούση δεν ήταν το καλύτερο, χωρίς να σημαίνει ότι δεν γίνεται ζημιά και με το προηγούμενο, δηλαδή αυτό που θα χρησιμοποιούν φέτος. Τώρα, η διδακτική της ιστορίας είναι ένα μεγάλο και ενδιαφέρον ζήτημα που ίσως το πιάσω κάποια άλλη φάση αναλυτικά σε κείμενο.

Τρίτον, αυτονόμηση σχολείων και καλύτερα - χειρότερα σχολεία στο εξωτερικό (δεν αναφέρομαι στην Ελλάδα)δείχνουν και κλείσιμο σχολείων πολλές φορές καθώς και χτύπημα ουσιαστικά των σχολείων των φτωχογειτονιών για ευνόητους λόγους. Και στην Κύπρο θεωρώ ότι υπάρχουν δύο ταχυτήτων σχολείων μια που πολλά πράγματα εξαρτώνται από τις συνεισφορές του συνδέσμου γονέων. Ο σύνδεσμος αυτός βρίσκει ή δεν βρίσκει λεφτά ανάλογα με τις τσέπες των γονιών που τον αποτελούν.

Ευχαριστώ πραγματικά για την πληροφορία για το εργοστάσιο ανακύκλωσης το είχα απορία πολύ καιρό, ξέρεις και πού βρίσκεται;

Τώρα ότι αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα με τους καταλόγους ήταν αυτοί που άφηναν μεγάλα τμήματα, πολύ διδακτικό χρόνο, κτλ, σηκώνει συζήτηση σίγουρα.

Όσο για το 6, ας ελπίσουμε να μη δούμε κακά αποτελέσματα. Είναι αλήθεια ότι πολλά μικρά σχολεία δυσλειτουργούν. Ας ελπίσουμε να πιάνει η μπάλα μόνο αυτά. Πάνω από όλα για τα παιδιά και την κοινωνικοποίησή τους.

Μπράβο δεν λέω μέχρι να δω στην πράξη τι θα γίνει.

Ανώνυμος είπε...

Ο Chomsky (δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει απόψεις αυτού αλλά και άλλων γι αυτόν)βεβαίως είναι υπέρ του ανταγωνισμού αλλα όχι του άκρατου καπιταλισμού(αν και αμερικάνος)και εναντιώνεται στις τακτικές Bush(και όχι μόνο).
Χωρίς ανταγωνισμός δεν υπάρχει πραματική ανάγκη για πρόοδο και κατ΄επέκταση ευημερία.Προφανή πράγματα λέω.
Κι εγώ θα έλεγα ότι στη Κύπρο υπάρχουν 2 ειδών σχολεια.Τα ιδωτικά και τα δημόσια.Επέλεξε πιο ειδος θεωρείται το καλύτερο(και εδώ μερίδιο ευθύνης έχουν και οι ίδιοι οι δάσκαλοι -καθηγητές.Εγώ δεν λέω γιατί η απάντηση είναι προφανής.
Τέλος θέλω να δω την οέλμεκ τι θα κάνει με τους καταλόγους και να δούμε ποιοι θέλουν πραγματικά την μεταρρύθμιση.Ας κρατηθεί το 60 % της λίστας όπως λέει ο υπουργός.Αλλά έλεος.Κάποτε θα πρέπει να διδάσκουν οι καλύτεροι και όχι οι μέτριοι ,οι αδιάφοροι και αδαείς αυτών.
Δασκαλούα πάντα κάτι έχει τις δυσκολίες του.Τα θετικά και τ' αρνητικά του.Σκοπός είναι να υπαρχει διάθεση για αλλαγή σε κάτι πεπαλαιωμένο.Εδώ φαίνεται ότι μερικοί δεν την θέλουν.Και είναι προφανές γιατί...

the Idiot Mouflon είπε...

Τσομσκυ

Στην Κύπρο διαχωρισμός υπάρχει και από Δημόσιο σε Δημόσιο σχο΄λείο.

Ρώτα να σου εξηγήσουν γιατί τα δημόσια δημοτικά / γυμνάσια στην περιοχή του χωριού Ξυλοφάγου τα λένε και Harvard...

Ανώνυμος είπε...

golden goose sneakers
supreme clothing
goyard bags
off white outlet
off white clothing
cheap jordans
curry 6
jordans shoes
birkin bag
moncler