8 Φεβ 2008

Νίκος Ξυλούρης

Είδε ότι πέθανε σαν σήμερα πριν από 28 χρόνια. Με τον Ξυλούρη δεν είχα καλή σχέση στα μικράτα μου. Μέχρι που τον ανακάλυψα στο πανεπιστήμιο και τον είδα αλλιώς. Δεν θα κάνω μουσικολογική ανάλυση, ή κάνα λόγο συναισθηματικοποιητικό. Γυρνάνε τόσα πολλά στο μυαλό μου σχετικά με τις εκλογές που το θεωρώ ιεροσυλία. Για αυτό βάζω εδώ το πρώτο τραγούδι που ξέρω ότι το ερμήνευσε που μου ήρθε στο νου. Έτσι, για να θυμάμαι πού και πού άτομα που έφυγαν αλλά ξεχώρισαν για τον ένα ή τον άλλο λόγο.

3 σχόλια:

MonachusX2 είπε...

Θυμούμαι το κλάμα που έκαμε η μάνα μου τη μέρα που πέθανε ο Ξυλούρης. Σαν να έχασε αδερφό. Btw, την Κυριακή η Μαριάννα Γαλίδη θα έχει στο κανάλι 6 το απόγευμα (νομίζω 5-7) αφιέρωμα.
Και μια παράκληση. Επειδή έχεις αυτόματο το τραγούδι μόλις κάποιος ανοίξει το μπλογκ σου, το βίντεο που έβαλες ακούγεται από πάνω. Κάτι κάτι πλιζ.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο με το αυτόματο τραγούδι. Η αλήθεια είναι ότι επέλεξα να παίζει αυτόματα, και τώρα δεν ξέρω πού να το βρω αυτό που είχε επιλογή να μην παίζει αυτόματα άμα θες. Αιτούμαι βοήθεια από τους αναγνώστες αυτού του μπλογκ. Θέλω να το κάνω για να μην σας πρήζω, αλλά δεν ξέρω πώς. Ξέρω ότι ξέρει ο λεξιπένητας, αλλά δεν τον πετυχαίνω να τον ρωτήσω.

Τεσπα, μια λύση είναι με το που μπαίνεις στο μπλογκ να πατάς το πάουζε, κι έτσι δεν θα παίζουν τα τραγούδια.
Μια άλλη λύση είναι να πατήσεις διπλά το βιντεάκι και να το δεις από τη σελίδα του γιουτιούμπ κατευθείαν, κλείνοντας το ιστολόγιό μου.

Aceras Anthropophorum είπε...

Μιαν ημέραν εθκιανέφκουμουν στην Πανεπιστημίου. Σε μιαν στοάν στο νούμερον 39 είδα έναν δισκάδικον με το όνομαν Νίκος Ξυλούρης. Έθελα κάτι δίσκους τζαι όπως πάντα επροτίμισα να δώσω τα λευτά μου σε μικρόν κατάστημαν παρά σε υπεραγοράν. Τελικά το δισκάδικον έχει το η Κυρία Ξυλούρη. Τελικά έκατσα τζιαμαί 3 - 4 ώρες τζαι εδιηγήθηκεν μου τες ιστορίες που τον τζαιρόν που ήταν σκάπουλλος τζαι εκαμάρωννεν τον που έπαιζεν στους γάμους, ώς την ημέραν που την έκλεψεν τζαι εχαρτωθήκαν, ή ακόμα την πρώτην φορά που ήρτεν Αθήναν να κάμει δίσκον (εχάρισεν μου τον τζιόλας). Ήταν μια πολλά συγκινιτική συνάντηση, Εν πολλά γενναιόδωρη γεναίκα τζαι μόλις της πείς ότι είσαι που την Κύπρον αννοίει η γλώσσα της.

Αν περνάς καμιάν φορά που την Πανεπιστημίου σταμάτα στο 39 τζαι άννοιξε σκόπιμα κουβένταν. Προγραμμάτισε να έχει λλίην ώραν μπροστά σου διότι μπορεί να κολλήσεις τζαι σύ τζιαμαί.