10 Οκτ 2009

Τουρλού σκέψεις για τη δουλειά

  1. Επήα εχτές τζιαι έπιασα πρίντερ. Εν μπορώ να εκτυπώνω στο σχολείο πράματα που επείγουν. Έτσι, για να προετοιμαστώ ως το τέλος του μήνα, για τζιήνα που βλέπω ως τωρά, σίουρα εννα προκύψουν τζιαι άλλα, σχεδόν έφα τα μελάνια που είσιε μέσα ο εκτυπωτής. Ρωτώντας στο σχολείο, εν μου λέει κανένας που στα ανάθεμα έσιει πινέζες. Ως τζιαι πινέζες επήα να αγοράσω, μπλου τακ, και πάει λέγοντας. Είμαστε 20 δάσκαλοι στο σχολείο τζιαι στέλνουν 5 συνδετήρες και 3 μποξ φάιλ. Εν λέω, επειδή κάποιοι μπορούν να το πουν, τα λεφτά του μισθού μας μια χαρά ένι. Αλλά προσωπικά εκτός που καύσιμα, εν ξέρω κ΄΄αποιον που να πληρώνει τζιαι πουπάνω για να γίνει η δουλειά του. Τζιαι εγώ επειδή θέλω να γίνεται η δουλειά μου, όι για το σιόου ή για τους επιθεωρητές, αλλά γιατί κάθε μέρα σκέφτουμε τα κοπελλούθκια για τα οποία έχω φέτος την ευθύνη για την εκπαίδευσή τους. Τι μου φταιν τα κοπελλούθκια για τα στραβά του κράτους; Εν συνδικαλιστικά λάθος. Ξέρω το. Χαλώ την πιάτσα. Τζιαι έχουν δίκιο όσοι το πουν τούτο. Το θέμα όμως εννεν να μεν ξοδεύκω για να γίνει η δουλειά μου. Το θέμα ένι για όσους θέλουν να με βλέπουν ως χαλάστρα της πιάτσας, πώς προωθούμε συλλογικά το να ένι τα σχολεία σε θέση να παρέχουν τα απαραίτητα για να γίνεται η δουλειά μας. Σαν εμένα, εν πολλοί που χαλούν την πιάτσα αδιαμαρτύρητα πάντως. Ειδικά τις συναδέλφισσες της πρώτης τάξης, πραγματικά είναι αξιοθαύμαστο πώς εν εκάμαν κόμμαν ακόμα, πώς εν απηυδύσαν (εν είμαι σίουρη αν το έγραψα σωστά τούτο το τελευταίο, μόλις ξαναμπώ στα σχολεία ξεχάννω την ορθογραφία μου, σόρρυ).
  2. Π.χ. μες στην τάξη μου έχω 2 οθόνες, 1 σκάνερ, 2 πρίντερ (ένα εκ των οποίων εν ο γνωστός σουπερ ουάου λέιζερ κουλλές, που θέλει 2 θρανία να κάθεται πάνω) τζιαι 0 πύργους. Τζιαι εν που τες μεγάλες τάξεις του δημοτικού η τάξη μου. Μια άλλη συνάδελφος ελάλε ότι το πρίντερ το δικό της φκάλλει μόνο μαυρα, ενώ οι πινακίδες της εν σαχνιασμένες. Σε άλλου συνάδελφου την τάξη οι ανεμιστήρες εχαλάσασιν τζιαι οι μιτσιοί είπαν ότι εν θα τους τους σάσουν. Τούτο βέβαια εν λίο λεπτομέρεια αν σκεφτώ ότι εν η πρώτη φορά που πάω σε σχολείο που έσιει τζιαι ανεμιστήρες μες στες τάξεις.
  3. Είχα μια συζήτηση εχτές για το θέμα των επισκέψεων Τ/κ και την απόφαση της ΠΟΕΔ. Τζιαι το επιχείρημα της συνομιλήτριάς μου ήταν το εξής: Εσάς ο εργοδότης σας εννεν το Υπουργείο; Αν εσύ πάεις να εφαρμόσεις απόφαση του μάστρου σου, πώς μπορεί μια απόφαση της ΠΟΕΔ να σε βάλει σε μπλεξίματα; Εν δικαιούσαι να το κάμεις; Τζιαι η απόφαση πώς φκαίνει; Εννα ήθελα πολλά αν τα θκιαβάσει τούτα κανένας που συνδικαλίζεται λίο παραπάνω που μένα να μου τα απαντήσει. Για ακόμα μια φορά, έρκεται το ζήτημα λήψης αποφάσεων στην επιφάνεια, που όποτε τους το λαλείς, λαλούν σου για το καταστατικό, τζιαι άμα λαλείς ε ας αλλάξει το καταστατικό καλό, λαλούν σου μα εν γίνεται. Μες στην διεκδικητικότητα, ή έτσι βολεύκει τους πάντες να εν η κατάσταση μες στην ΠΟΕΔ τελικά; Το μόνο σίουρο ενι οτι αν πω του παρέα μου/συναδέλφου μου Τ/κ δασκάλου να έρτει με τα μωρά του να επισκεφτούν την τάξη μου, όι μόνο εν θα με καλύφκει κανένας, αλλά ο πόλεμος που εννα φάεις που συναδέλφους, γονιούς τζιαι ποιος ξέρει ποιον άλλον, κάμνει με να σκέφτουμε αν αξίζει τον κόπο.
  4. Μιλώντας για ΠΟΕΔ τζιαι λήψη αποφάσεων, αναρωτιέμαι σε τι ακριβώς εξυπηρετούν οι επισκέψεις των συνδικαλιστών στα 10λεπτα διαλείμματα (ελπίζω ξανά αν θκιαβάζει κανένας συνδικαλιστής να μας το πει τζιαι τούτο) στα σχολεία, όπου ούλλο το προσωπικό εν αναγκασμένο να κάθεται τζιαι να τους ακούει να μας ενημερώνουν. Νομίζω εννα ήταν πολλά πιο πρακτικό να στέλλουν στα σχολεία τα ζητήματα 1-2 μέρες πριν για να μπορούμε να τα θκιαβάζουμε, τι εννα έρτουν να μας πουν δηλαδή, να μας το λεν ότι εννα έρτουν τζιαι τι ω΄ρα το λοαρκάζουν. Έτσι κατά τη διάρκεια της ενημερωσης εν θα καθουμαστε να τους ακουμε, αλλα να γινεται συζητηση επι μιας ατζεντας. Μιας ατζεντας όμως που να αφορα το σχολειο, γιατι το να κοφκω το κοντο μου τζιαι το μακρύ μου για τες μοναδες μεταθεσης μου ή για τη μείωση ωραρίου ή οτιδήποτε, εννεν θέμα που πρέπει να γίνεται στο 10λεπτο διάλειμμα στο σχολείο που υπηρετώ αλλά σε επαρχιακές ή/και παγκύπριες συνελεύσεις της οργάνωσης, που δυστυχώς γίνονται στο μίνιμουμ, σε φάση εκλογοαπολογιστικές, επειδή μόνο τζιήνο εν υποχρεωμένοι βάσει καταστατικού να κάμουσιν. Τζιαι κατα τα αλλα, αν κάποιοι συνάδελφοι έχουν προσωπικά θέματα (τύπου ζητήματα με τη βαθμολογία τους κτλ) ας εκμεταλλευτουν την ευκαιρία να τους μιλησουν προσωπικά, εν λέω εν καλό να έρκουνται τζιαι να έχουν μια επαφή με τα σχολεια. Όι όμως έτσι. Εκαταντήσαμε τα 10λεπτα διαλειμματα που ο αλλος εχει εννοια να προλαβει να κατουρησει, να πιει νερο, να διορθωσει, να φκάλει κόπι, να τα προσφέρουμε ως αντικατασταση των συνελεύσεων.
  5. Ακόμα τζιαι στις συνελεύσεις που επήα, περιττό να πω ότι ουδεμία φορά κληθήκαμε να ψηφίσουμε σε επίπεδο βάσης για το ποια θεση θα λάβει η οργανωση στο ένα ή στο άλλο ζήτημα, τζιαι η ψήφος τούτη να τους δεσμεύει στο πώς μας εκπροσωπούν τζιαι παρακατω. Εννεν τυχαίο που ακούω που πολλούς συναδέλφους που έχουν τα μάθκια τους τζιαι τα αυτιά τους ανοιχτά ότι θέλουν να φκουν που την οργάνωση. Εγώ διαφωνώ με τούτη την τακτική, με την έννοια ότι ακόμα διατηρώ μιαν ελπίδα ότι μπορεί να υπάρξει συλλογική δράση της προκοπής για εκδημοκρατικοποίηση των συνδικαλιστικών θεσμών γενικότερα. Παρόλα αυτά, εν μπορώ να πω ότι ως έναν βαθμό εν τους καταλαβαίνω. Ειδικά άμα νιώθω ότι για την ΠΟΕΔ είμαι η μηνιάτικη συνδρομή που εξασφαλίζει μούχτι γεύματα και μεταφορικά στους αντιπροσώπους, καρακυριλλάτα γραφεία στο καράκεντρο της πόλης, και ως αντάλλαγμα απλά μπορεί να επέμβουν για να μεν μετατεθώ ή για να μου σάσουν καμιά βαθμολογία. Τζιαι αν τους πεις για κανένα συλλογικό αίτημα, μπορεί να πεταχτούν τζιαι να σου πουν ότι ο υπουργός εν προκειται να δεχτεί έτσι πράμα. Παντές τζιαι μιλάς με τον μάστρο σου τζιαι όι με τον συνάδελφό σου.
  6. Επίσης, αν τζιαι θεωρώ ότι έσιει τζια παιθκιά με τες καλύττερες τζιαι αγνότερες προθέσεις σε υψηλά πόστα της ΠΟΕΔ, το γεγονός ότι ως τωρά εν είχα επιθεωρητή που να μεν επέρασε που κάποιου είδους ΠΟΕΔοκαρέκλα, εν λίο fishy εννεν;
  7. Αυτα τα ολίγα, είπα τα τζιαι εκτονώθηκα. Άτε τζιαι περιμένουν τα διαγωνίσματα για διόρθωμα, τζιαι θκιάβασμα ένα σωρό.

8 σχόλια:

Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous είπε...

"...συλλογική δράση της προκοπής για εκδημοκρατικοποίηση των συνδικαλιστικών θεσμών γενικότερα....":-

- Φαύλος κύκλος ή συνδικαλιστικός φασισμός;
-Εισηγούμαι να εξαποστείλετε τους συνδικαλιστές. Έτσι κι αλλιώς, μόνο τους εαυτούς τους βοηθούν.

the Idiot Mouflon είπε...

"...ουδεμία φορά κληθήκαμε να ψηφίσουμε σε επίπεδο βάσης για το ποια θεση θα λάβει η οργανωση στο ένα ή στο άλλο ζήτημα, τζιαι η ψήφος τούτη να τους δεσμεύει στο πώς μας εκπροσωπούν τζιαι παρακατω..."

Αχαχαχαχααααααααχαααααααααχααααααααααααααααααααααααα

Leni είπε...

Κάποιοι πρέπει να τα εφάαν χοντρά με τζείνους τους εκτυπωτές.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ούλλη η κύπρος ξέρει ότι τα σχολεία εν η κότα που γεννά τα χρυσά αυγά!!!! Όπου φάει φάει!!!! Τζαι που τα πρίντερ, τζαι που τα κομπιούτερ, τζαι που τα αντισηπτικά κλπ.

Στο σχολείο μου εβάλαμεν σε ούλλες τες τάξεις παγίδες για μισιαρούς και ποντίκες. Μια δασκάλα ήρτεν πριν λλίες μέρες βαστώντας το φάκελο τέχνης που είχε μέσα έναν χαμολιό! Πέρσυ καθούμασταν στο γραφείο των δασκάλων παρέα με τον Ratatouille τον ποντικό. Κάθε λίγο έμπαινε και στη διπλανή τάξη. Επίσης, για 1 μήνα οι τουαλέτες δεν είχαν νερό και βαστούσαμεν τες ανάγκες μας ούλλη μέρα ώσπου να τες αμολήσουμε στο σπίτι. Οι σφιγκτήρες μας εφκάλλαν αζίνες!

Για τη θέρμανση εν το συζητώ! Μόλις τελειώσει το πετρέλαιο (συνήθως το φλεβάρη) για να ξαναγεμώσει έρκεται ο απρίλης! Κάθε χρόνο κάμνουμε μάθημα φορώντας γάντια και σκουφούθκια.

Αλλά όσο μας πληγώνει τόσο μας πωρώνει! (οξά εν άσχετο τούτο;)

κι αγνάντευε... είπε...

Πριντερ μες την τάξη; Δασκαλούα μου, 2 πριντερ για 100 καθηγητές και 700 μαθητές, πώς σου φαίνεται; Χώρο για το πριντερ-κουλλέ μας βρήκαν, χώρο να καθίσουμε δεν έχουμε... μπλααα μπλααα μπλαααααα............. Άντε, να μην αρχίσω κι εγώ τα δικά μου! :)

Ανώνυμος είπε...

Πέτε μας σε ποια σχολεία είσαστε να έρτουμε να σας σηκώσουμε τα printers (παρεπιπτόντως εστοιχίσαν 90 λίρες +ΦΠΑ μαζί με τα μελάνια) τσαι να σας αφήσουμε στο ίδιο επίπεδο με τους συνδετήρες, το blue-tac τσαι να κρατάτε σειρά για να τυπώσετε...Εν ηβρίσκετε η ίσια σας...Τσαι απλή υπενθύμιση...ο εξοπλισμός των σχολείων εν για τον αλφαβητισμό των μαθητών...όχι για τα σχόλια των δασκαλούων...

Δασκαλούα είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε

Καλωσόρισες. Μεν τα σηκώσετε τα πρίντερ. Μόνο κόλλες θέλουμε καθώς και μελάνια. Τι να σου κάμει ένα πρίντερ άμα θέλεις διπλάσια τιμή που την αγορά του μαζί με το ΦΠΑ όπως πολύ ευγενικά με ενημερωνεις, για να πιάεις τζιαινούρκα μελάνια άμα λείψουν. Γιατί λείφκουν τα μελάνια των πρίντερ τι να κάμουμε.

Θέλεις να σου πω πόσα εξόδεψα ως τωρά για μπλου τακ; Επειδή έτσι όπως το θέτεις ακούεται λες τζιαι μπλου τακ στέλνουν μας αρκετή ποσότητα για όλους τους δασκάλους ενός σχολείου ας πούμε.

Επίσης, καμία αντίρρηση για τον αλφαβητισμό των μαθητών. Αλλά αν μπορεί ο εξοπλισμός να ένι πάτημα για δικό σου σχόλιο, τότε τι βλάφτει να κάμνουν σχόλια τζιαι οι δασκαλούες;

Εν νομίζω να μεν πιστεύκεις ότι όλοι μπορούν ισότιμα να συνεισφέρουν στο διάλογο που διεξάγεται για τα κοινά - πόσο μάλλον για τον άμεσο χώρο της καθημερινότητας κάποιου.

Σε ευχαριστώ πάντως και πάλι με το σχόλιό σου και με συγχωρείς που καθυστέρησα να σου απαντήσω.

Ανώνυμος είπε...

Επανέρχομαι δασκαλούα για να σου πω ότι με τα μελάνια του πριντερ μπορείς να τυπώσεις 7000 έγχρωμες σελίδες σε κάθε τάξη. Με λίγα λόγια αν σου λήψουν τα μελάνια σε λιγότερο από 2 χρόνια, σημαίνει ότι επαρασχιεσές το στο τύπωμα! και πιθανόν το Υπουργείο να έκαμεν λάθος που δεν υπολόγισε το παρασσέσιμο των δασκάλων! Κατά τα άλλα, συμπαθώ σε...ξέρω πολύ καλά τον καθημερινό μόχθο του δασκάλου της τάξης, απλά επειδή βίωσα προσωπικά τις ελλείψεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό, είπα να τραβήσω κατά το Υπουργείο πέρκι καταφέρω να σάσω τα πράματα...