20 Οκτ 2007

ραδιομαραθώνιος

Χθες δεν είδα ειδήσεις στην τηλεόραση. Την υπόθεση Ραφαέλα την είδα εδώ και εδώ σήμερα το πρωί στην εφημερίδα.

Σκεφτόμουνα να έγραφα κάτι για το ραδιομαραθώνιο πριν από αυτό. Να που ήρθε και η αφορμή και με ένα θέμα που αφορά και την εκπαίδευση. Για το θέμα της ειδικής εκπαίδευσης θα μπορούσαν να ειπωθούν πολλά. Προσωπικά δεν θα μπορούσα να πω ότι μπορώ να επεκταθώ ιδιαίτερα στο θέμα. Είναι εύκολο όμως να καταλάβει κανείς πόσο υποστελεχωμένη είναι η υπηρεσία εκπαιδευτικής ψυχολογίας και τον χρόνο που χρειάζονται για να εξεταστούν οι παραπομπές που συντάσσονται από τις πολυθεματικές ομάδες για ένα παιδί, το οποίο δεν είναι βέβαιο κατά πόσο θα εγκριθεί για εξατομικευμένη βοήθεια και στήριξη.


Αν αυτή η κατηγορία πολιτών, με ειδικές ανάγκες, πρέπει να περιμένει μία φορά το χρόνο από την ευγενή (;) χορηγία/διοργάνωση της Λαϊκής και του ΡΙΚ, ή του οποιουδήποτε ιδιωτικού φορέα... φέξε μου και γλίστρησα.


Και πριν αναφερθώ στο κράτος, ας μας πάρει κι εμάς λίγο η μπάλα (αν και η νοοτροπία και η συμπεριφορά μας άπτεται της έλλειψης πολιτικής). Με πόση ευκολία προσεγγίζουμε τα άτομα με ειδικές ανάγκες και πώς δείχνουμε σεβασμό στη διαφορετικότητά τους;


Πριν λίγες μέρες στο κέντρο της Λευκωσίας είχα κατέβει για μια δουλειά αναζητώντας απεγνωσμένα μια θέση στα παρκόμετρα. Έλα όμως που (γνωστότατο) κατάστημα (διεθνής αλυσίδα από ότι αντιλαμβάνομαι), στη λεωφόρο Μακαρίου, είχε χάπενιγκ. Στο χάπενιγκ παρευρίσκονταν άτομα με πολύ prestige, κύρος, ψηλή αίσθηση της μόδας και των trends. Ανάλογου τύπου αυτοκίνητα βρίσκονταν λοιπόν παρκαρισμένα στα παρκόμετρα. (Και στην απέναντι πλευρά του δρόμου με την κίτρινη γραμμή φυσικά). Εννοείται ότι στο χώρο που προορίζεται για αναπηρους υπήρχε παρκαρισμένο (χωρίς καμία σήμανση που να δείχνει ότι το δικαιούται) ακόμη 1 trendy αυτοκίνητο. ΠΟΣΟ ΓΑΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ;


Πριν από μία εβδομάδα άκουγα στο ραδιόφωνο ότι φέτος δεν θα δοθεί στους τυφλούς η χορηγία/επίδομα που συνήθως τους έδινε το κράτος. Ένας γνωστός γιος κωφών (αμφότεροι κάτοχοι κάρτας αναπηρίας) δεν δικαιούται κανενός είδους διευκόλυνση στο στρατό, κι ας είναι αυτός το μέσο επικοινωνίας των γονιών του με τους άλλους. Έχω το νόμο και όσες φορές και να τον διαβάσω, δεν βρίσκω να προβλέπεται κάτι για την περίπτωσή του. Άκουσα και για μια περίπτωση κυρίας που δεν γράφει περιουσία στον με ειδικές ανάγκες γιο της γιατί όταν αυτός πεθάνει το κράτος θα δικαιούται να του την πάρει σαν "αποζημίωση" για όσα του είχε δώσει όσο ζούσε.
Το κατά πόσο ο ραδιομαραθώνιος είναι από μόνος του διαφανής διαδικασία ή τι είδους προθέσεις έχουν οι διοργανωτές του, δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω με βεβαιότητα.
Έστω ότι όλα είναι τέλεια. Πόσο μπορούν αυτά να αντικαταστήσουν τις πολιτικές που (δεν) ισχύουν και την ευθύνη για κρατική μέριμνα (σε αυτά περιλαμβάνονται για μένα και η νοοτροπία και συμπεριφορά του καθενός μας - θα έπρεπε να εκπαιδευόμαστε για τέτοια θέμα μέσα από κρατικούς θεσμούς).
Όσο το κράτος δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του, όσο εφησυχάζεται στην ιδιωτική πρωτοβουλία, ή για οποιουσδήποτε λόγους "παίζει πελλόν", γιατί να νιώθω ότι η ευθύνη εν πάνω μου; Πώς μπορεί κάποιος να πει ότι με το ραδιομαραθώνιο βοηθούνται αυτοί οι άνθρωποι; Όταν στην καθημερινότητά τους (ακούσια) είναι συνεχώς εκτός; Χωρίς την πιο πάνω προϋπόθεση, οι έρανοι μένουν ανεπαρκείς. Όσο τα πράγματα έχουν έτσι, τη λίρα μου στο ραδιομαραθώνιο ΔΕΝ ΤΗ ΔΙΝΩ!

30 σχόλια:

dokisisofi είπε...

Μπαίνω -με το δεξί-κατευθείαν στο θέμα. Η ακαταλληλότητα των παιδαγωγών της δημοτικής κυρίως εκπαίδευσης είναι επιεικώς απαράδεκτη. Βαθύτατα υλιστές και ππαραδόπιστοι ανταγωνιστοί τύποι και τύπισσες, (αυτοί που στα σχολεία ήταν τα "σπάσματα") σπουδάζουν δάσκαλοι για να καπαρτίζει η οικογένεια που "επέρασεν η κόρη/γιος δασκάλοι", βγάζουν τα μάτια τους στο πανεπιστήμιο και αντιγράφουν σημειώσεις και μελέτες περνώντας ανάξια τα μαθήματα. Κάνουν και κανένα μαστερ για να πιάνουν παραπάνω λεφτά και βάζουν στο πρόγραμμα και τον γάμο, ώστε να είναι "ευηπόληπτοι" και να μην αφήσουν κανένα παραθυράκι να φανεί η ανασφάλεια της κενότητάς τους. Επιδειξιομανία, απωθημένα κόμπλεξ επίδειξης εξουσίας και αδιαφορία. Ας μη μιλήσω για της κοτζιάκαρες και τους γέρους που μπαστακώνονται στα διευθυντιλίκια, και σπουδάζουν τα παιδιά σε Αγγλίες και εξωτερικά, υποτιμώντας τα παιδιά του κοσμάκη και φιμώνοντας όποια απ'αυτά έχουν ταλέντα που τα δικά τους δεν διαθέτουν.
Περιμένετε απ΄'αυτούς να συμπεριφερθούν κάπως αλλιώς και στη Ραφαέλλα? Η κοπέλα έχει ταμπεραμέντο, κότσια και ψυχικό κόσμο. Αυτοί είναι λέρες, καθίκια χειρότεροι απόλα τα άλλα γιατί απλούστατα κανείς δεν το ξέρει και γιατί βρωμίζουν με τις υπάρξεις τους το ύψιστο αγαθό της παιδείας.
ΟΥΦ!!!! ΕΙΠΑ ΤΑ!!

κυρία? είμαι εκτός θέματος?

Aceras Anthropophorum είπε...

Άμαν πενεύκεσαι ότι είσαι η χώρα της ευρώπης με την ποιό ανταγωνιστικήν φορολογία, που θα εύρεις τα εκατομύρια να δώσεις για να φτιάξεις την υποδομήν που να προσφέρει ευτυχίαν τζαι στους ανθρώπους που έχουν πρόβλημαν; Οι εράνοι είναι για να έχουν οι κυράτσες τζαι οι Γάροι που μας κυβερνούν την συνείδησην τους ήσυχην.

Να μεν δώκει λίραν κανένας, δίκαιον έχεις Δασκαλού. Αντί αυτού να μιμηθούμεν την κορούδαν που τα είπεν έξω που τα δόντια. Τζαι σύ dokisisofi καλά τα λαλείς.

Για να γινούν αυτά που χρειάζουνται στην κοινωνία τζαι να μεν έχουμεν στην συνείδησην τους ανθρώπους που τους έτυχεν μια ατυχία πρέπει να διά 300 λίρες τον χρόνον ο καθένας τζαι βάλε. Αυτόν που λέμεν κοινωνική αλληλεγγύη τζαι ανακατανομή του εθνικού ισοδήματος. Έχει πολιτικήν δύναμην που να έχει κκότσια να εύρει έτσι λευτά να σάσει την κατάστασην; Αμφιβάλλω. Ακόμα τζαι η αριστεροί που δίχνουν λλίον πιό ευαίσθητοι σε έτσι θέματα, όταν μιλούν για κοινωνικές παροχές, είναι μιλλοσφοντζίσματα που μιλούν. Για να ανακατανεμιθεί το εθνικόν εισόδημαν χρειάζεται κκότσια να αντιμετωπίσεις αυτούς που θα χάσουν μιάν μπακκίραν που την πούγκαν τους πέρα που την λίρα που διούν στον μαραθώνιο για το θεαθήναι.

Δάσκαλος είπε...

Dokisisofi επειδή πλημμυρίζεις από εμπάθεια και προφανώς προσωπικά απωθημένα από τον καιρό του σχολείου τα οποία δεν κατάφερες να ξεπεράσεις δεν αξίζει να σχολιάσουμε τις μπούρδες που έγραψες.
Η άποψη μου είναι ότι η κραυγή απόγνωσης του παιδιού αφορούσε όλη την κοινωνία και όχι μόνο το εκπαιδευτικό σύστημα! Όποιος/α αδυνατεί να το αντιληφθεί ουσιαστικά εθελοτυφλεί και κρύβεται πίσω από το δάκτυλό του.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι τώρα θα ευαισθητοποιηθεί περισσότερο ο κλάδος των εκπαιδευτικών και το Υπουργείο Παιδείας. Με όλους τους άλλους τι γίνεται;;;; Ξέρετε, τα παιδιά αυτά δεν ζουν μόνο στο χώρο του σχολείου. Κινούνται στην πόλη, έχουν γείτονες, πάνε στα μαγαζιά, πάνε σε διάφορες υπηρεσίες, συναναστρέφονται με πολλούς... Ο ρατσισμός (διότι περί ρατσισμού πρόκειται) δεν ανήκει κάπου, δεν είναι ιδιοκτησία κάποιου, δεν εκδηλώνεται μόνο σε ένα πλαίσιο. Τουναντίον, κρύβεται στον καθένα μας ανεξαρτήτως κοινωνικοοικονομικής θέσης, ανεξαρτήτως επαγγέλματος. Ο κοινωνικός ρατσισμός αφορά ΟΛΟΥΣ κι όχι μόνο την εκπαίδευση!!!! Εξάλλου, τα πράγματα έξω από τα σχολεία, στην κοινωνία δηλαδή, είναι... ανεξέλεγκτα! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, λοιπόν, ας αναλάβει τις ΕΥΘΥΝΕΣ του!

daskaloua είπε...

Νομίζω ότι η δοκισισοφι ήταν υπερβολική. Και ξεχνά δύο παραμέτρους. Ότι οι εκπαιδευτικοί δεν καθορίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα και τις εκπαιδευτικές πολιτικές αλλά είναι υποχρεωμένοι να τις εφαρμόσουν (πιο υποχρεωμένοι δεν γίνεται). Και ότι οι εκπαιδευτικοί δεν ευθύνονται για τις εκπαιδευτικές πολιτικές που αφορούν την ίδιά τους την εκπαίδευση. Τώρα αν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι ρατσιστές και υλιστές κτλ, δεν καταλαβαίνω γιατί η σκέψη σου μένει σε επίπεδο παιδικό (καλή νεράιδα - κακή μάγισσα). Βρήκαμε τον κακό που είναι ο δάσκαλος τζιαι κανεί. Όμως για να είναι ας πούμε ρατσιστές και υλιστές οι δάσκαλοι, υπάρχουν οι συνθήκες που τους κάνουν τέτοιους και η τρομοκρατία που μας επιβάλλουν προς κάθε τι το διαφορετικό (βλ. σκηνικά με το ντεποζιτο στις φυλακές).

Παρόλα αυτά, νομίζω ότι γίνεται μια κάποια δουλειά στα πανεπιστήμια, στα παιδαγωγικά τμήματα το τελευταίο διάστημα προς μια κατεύθυνση που θα καθιστούσε έτοιμο κάποιο εκπαιδευτικό να δει αυτή την κατάσταση με άλλο μάτι.

Τώρα η "καζανοποίηση" των εκπαιδευτικών ή των οποιονδήποτε εργαζομένων δεν νομίζω να βοηθά σε κανενός είδου διάλογο.

Δοκισίσοφι, δεν είσαι εκτός θέματος (αφού όπως πολύ ειρωνικά θέτεις, είναι η δουλειά μου να σε αξιολογήσω σε αυτό), απλά καταθέτεις την αποψη σου για μια μονο πτυχή του θέματος. Που απορρέει από τη συστημική δομή. Άρα, ενδεχομένως να ρίχνεις παραπάνω ευθύνες από όσες χρειάζονται αλλού, κι όχι εκεί που πρέπει.

Xrysostomos είπε...

Με αφορμή το δικό σου ποστ, έγραψα κάτι σχετικό στο μπλογκ μου. Για κάποιο λόγο όμως, το σχετικό άρθρο στον πολίτη-online είτε εγώ δεν το βρίσκω, είτε δεν υπάρχει πια...

Τι στο καλό μπορεί να σημαίνει αυτό...?

ΥΓ.Εγώ τελικά έβαλα link προς τη "σημερινή"

dokisisofi είπε...

@daskalos

"mpourdes" ?????

ti eisai eipame? daskalos? etsi les kai sta paidia stin taksi otan diafoneis?

no comment

Δασκαλούα είπε...

Αν αντί για "παιδαγωγοί της δημοτικής" βάλεις τη λέξη "μαύροι", "γεναίτζες", "¨ολλανδοί" ή ότι άλλο γουστάρεις, το σχόλιό σου καλή μου είναι υπερβολικό, αβάσιμο, ατεκμηρίωτο, και πάνω από όλα ρατσιστικό. Επειδή αντί για "μαύροι" καζανοποιείς τη φράση "παιδαγωγοί της δημοτικής" εν σημαίνει ότι εν καλύττερο. Ο συνάδελφος προφανώς αγανάκτησε από τη δική σου στάση.

stalamatia είπε...

Δασκαλούα μου δεν γίνετε να σας βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι ,μπορεί η μερικοί να έγιναν δάσκαλοι από σπόντα αλλά ως εκεί δεν θα την πληρώσουν όλοι .Όλες οι δουλειές έτσι είναι δεν είναι όλοι ευσυνείδητοι,ευτυχώς για τους άλλους είσαι ευσυνείδητη για σένα δεν ξέρω κατά πόσο είναι υπέρ όταν σου πρήζουν το συκώτι .Για τη Ραφαέλλα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς έγινε το λίγο που διάβασα στον πολίτη δεν έβγαλα το σωστό νόημα . Και συμφωνώ μαζί σου για το ραδιομαραθώνιο και όχι για να μην δώσει κάποιος μια λίρα αλλά που πάει αυτή η λίρα όταν αυτοί δεν έχουν συνείδηση και παίρνουν φαντάρο κάποιο με τόσες ανάγκες τα άλλα τα καλόπαιδα που το παίζουν πελλοί τούς αφήνουν να γυρνάνε Κύπρος η χώρα με τους περισσότερους με ψυχολογικά ,γιατί όμως θυμούνται τα ψυχολογικά τους όταν πάνε στο στρατό? πιο πριν οι γονείς τους γιετί δεν τους πάνε στο γιατρό? έφυα τέλεια που το θέμα,αλλά μου την έδωσε η περίπτωση του παιδιού που λές με δυο γονείς με αναπηρία και τα όρνια θέλουν να τον πάρουν φαντάρο.Το ξέρεις ότι τα κυπριακά γαούρκα επειδή ήταν πολλά μεγάλα σαν εκείνα που λες ,τα πέρνανε το 1940 και κουβαλούσαν προμήθειες του στρατού στα Αλβανικά σύνορα?Εκείνα τουλάχιστο ήταν χρήσιμα.

darkelf είπε...

Για όσους ενδεχομένως δεν γνωρίζουν ή δεν παρακολούθησαν το θέμα υπάρχει post στον Φιλελευθερο - http://www.phileleftheros.com/main/main.asp?gid=493&id=514763 - καθότι στον Πολίτη φαίνεται να του "βαραίνει" το αρχείο κ το... ξύλωσε.

Θα σύμφωνησω και με την άποψη ότι το θέμα των ανθρώπων με ειδικές δεξιότητες δεν είναι μόνο εκπαιδευτικό ή μόνο φιλανθρωπικό.
Είναι κυρίαρχα πολιτικό γιατί μιλάμε για δικαιώματα μειονοτήτων...

Αν στη θέση της Ραφαέλας βρισκόταν η Σάρα από το Κουρδιστάν ποιός θα είχε ασχοληθει;

dokisisofi είπε...

Συγγνώμη η διευθύντρια που είπε στο μωρό "ε? και επειδή έχεις πρόβλημα εσύ, πρέπει να μιλούε πιο δυνατά και να γράφουμε πο μεγάλα γράμματα στον πίνακα" και έκαμεν την μιτσιά χώμα, και μετά της έδωσε ....20 λίρες όταν η Ραφαέλλα είχε το θάρρος να πάει να της ζητήσει το λόγο όταν είδε να μη γίνεται το ίδιο με το αγγονούδιν της, η διευθύντρια λοιπόν αυτή λέω, είναι ένα αφηρημένο εκπαιδευτικό σύστημα? Εγώ απλά βλέπω μια κακιασμένη όπως ακριβώς την περιέγραψα στο πρώτο μου ποστ.
Τώρα αν εσείς το πήρατε πατριωτικά, καλά κάνατε μια και πρέπει να παινεύουμε τα καμίνια μας μην πέσουν και μας πλακώσουν.
Με συγχωρείς για την υπερβολική προσέγγιση, και οπωσδήποτε δεν τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι, αλλά είχα θυμώσει απίστευτα με το γεγονός ότι πρέπει να ανθρώπινη ψυχή να φτάσει στα όρια της και να κλάψει με λυγμούς μπροστά σε όλους ώστε κάποιοι παχύδερμοι παραγγελιοδότες των καντινών του υπουργείου να καταλάβουν κάποια πράγματα. Και να εκαταλάβαν? Το αμφιβάλλω.

Δάσκαλος είπε...

@Dokisisofi

Σε αντίθεση με τον οχετό που έγραψες σε πείραξε η λέξη «μπούρδα»! (μπούρδα = ψευδολογία | καυχησιά | λόγος, κουβέντα χωρίς περιεχόμενο)
Όσον αφορά τα υπόλοιπα που έγραψα... ούτε λόγος!

No comment

Ευτυχώς οι μαθητές έχουν υψηλότερο επίπεδο σκέψης και προσεγγίζουν τα προβλήματα με κριτική και ευαισθησία (βλ. Ραφαέλα). Εξάλλου, οι μαθητές σήμερα μαθαίνουν στα σχολεία να προτιμούν τον εποικοδομητικό διάλογο από τη στείρα, αόριστη και εργολαβική οχετολογία!

dokisisofi είπε...

Re megale! anoikses kai leksiko gia na mou apantiseis?
xalarose ligo....
Ksereis apo propaganda pantos...prota milises gia ta apothimena mou (?) meta apefiges na mou apantiseis laspologontas ta grafomena mou xoris antapodeikseis kai frontizeis sinexeia na spiloneis emena kai ta grafomena mou xoris na ginesai sigkekrimenos.
I ad hominem epithesi i agglika "name-calling" kai o ipovivasmos tou ithous tou antipalou, ektos apo texniki propagandas einai kai emprismos tou ousiastikou dialogou.

filika
Dokisisofi

Δάσκαλος είπε...

Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι το τελευταίο σου post αντιστρατεύεται το αρχικό σου, κατά το οποίο οι προσβολές, οι ειρωνείες, οι απαξιώσεις και οι υποβιβασμοί του ήθους των «άλλων» ήταν διάχυτες.

Όσον αφορά το επίπεδο και το ήθος του διαλόγου απλά παραπέμπω όλους σας στο αρχικό post της dokisisofi.

Όσον αφορά τις απόψεις μου για το θέμα που άνοιξε η Δασκαλούα στο ιστολόγιό της (αυτό είναι το σημαντικό!) σας παραπέμπω στο αρχικό μου post και συγκεκριμένα στη δεύτερη και τρίτη παράγραφο. Απλά να προσθέσω ότι νομίζω ότι όλοι πρέπει να δώσουμε τον οβολό μας στο Ραδιομαραθώνιο. Εάν υπάρχουν αμφιβολίες για τις προθέσεις των διοργανωτών, ας δώσουμε πάλι απλά πιο λίγα. Κι αυτό διότι οι αμφιβολίες μπορεί τελικά να είναι αβάσιμες! Φυσικά, η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν μπορεί να αντικαταστήσει σε καμία περίπτωση την κρατική. Ούτως ή άλλως, ο Ραδιομαραθώνιος είναι κάτι που μας ενώνει ως κοινωνία για κάποιο καλό και ιερό σκοπό!

Καληνύχτα σας

dokisisofi είπε...

ekei diatipona mia thesi
den ekana dialogo me kapoion
thimizo oti itan to proto sxolio
kai den amfisvitouse to post tis daskalouas pou me vriskei simfonei

Mpakkira ston radiomarathonio an den mas peisoun oti afto pou kanoun den einai panairoudin kai "koinonikes (diafimistikes) prosfores" merikon merikon pou theloun na mas peisoun gia to anthropistiko tous prosopo.
Pou diatithentai ta lefta?
Katastasi ston tipo giati de dimosievetai?
Giati i kaliteri mou fili de mporei na paei opou thelei, giati den iparxoun rampes kai eidika apoxoritiria se ekpaideftika idrimata kai opou allou, giati apo tote pou apofoitisame einai anergi paroti ikani kai eksipni? Giati einai kleismeni sto spiti kai ipoferei kathe pou tha vgei sto dromo kai tha antikrisei eite ratsismo eite ton epeteiako oikto radiomarathonion? e?

Chomsky είπε...

Ωραίο θέμα προς συζήτηση.Μπράβο δασκαλούα και να γράφεις πιο συχνά για τόσο σοβαρά θέματα.
Εγώ θα πω τα εξής.Ο καθένας έχει δίκιο να φωνάζει περι χρηματοδότησης του κράτους σε τέτοιες περιπτώσεις.Δε θα μπορούσα να διαφωνήσω.Αλλά έμαθαν όλοι να ζητάνε χρήματα από το κρατος σαν να το κρατος "γεννά" λεφτα για να τα μοιράζει στον όποιο αιτούντα.Ο κάθε πικραμένος και, κατά τον ίδιον ,αδικημένος βγαίνει και λέει ότι αδικεί τον η κυβέρνση , δύσκολα τα βγάζει και γι αυτό θέλει επιδοτηση.Δυστηχώς οι καιροι είναι δύσκολοι και θα πρέπει να δίνεται το χρήμα από τις όποιες κυβερνήσεις με φειδώ και ιδιαιτερως στοχευμένα.Έχουμε ως χώρα ένα τεράστιο δημόσιο έλλειμμα που πρέπει να μειωθεί ,υψηλό πληθωρισμό (και ακόμα ευρωζώνη δεν έχουμε μπει) και θλίβομαι όταν ακούω πολιτικάντηδες να υπόσχονται ασυστολα και αφειδώς οικονομικές παροχολογίες ,οι ίδιοι οι οποίοι δημιούργησαν το τεράστιο έλλειμμα.
Συμπέρασμα?Ας αφήσουμε την εκάστοτε κυβέρνηση να αποφασίσει πως θα καταρτίσει την ιεραρχία χορήγησης χρηματών και ας σταματήσει αυτή η εξαιρετικά κακή συνηθεια λέγοντας ο κάθε ένας από εμάς "το κρατος και το κρατος".Το κράτος έιμαστε εμείς και τα χρηματα στα ταμέια του είναι συγκεκριμένα.Το ερώτημα που θα πρέπει να απαντηθεί είναι εξαιρετικά απλό.Αν σήμερα νοιώθουμε την οικονομική στενότητα στο μέλλον πως θα καταντήσουμε.Σαν την Ελλάδα?
Ας δει ο κάθε ένας από εμάς πως μπορεί να βοηθήσει σε τέτοιες περιπτώσεις, αν μπορεί και όπως μπορεί και ας μην βρίσκουμε άλλοθι για να δικαιολογηθούμε στον ίδιο τον εαυτό μας.
dokisisofi είσαι λιγο υπερβολική μιας και οι πλειονότητα των δασκάλων δεν έιναι έτσι αλλά μάλλον υπάρχει ένα πολύ σημαντικό ποσοστό μειοψηφίας που δυστηχώς σκέφτεται και συμπεριφερεται με τέτιο τρόπο με αποτέλεσμα να πληττεται η γενικότερη εικόνα τους .
Όσο για την απάντηση του δασκάλου θα πω μόνο τούτο.Επιεικώς απαράδεκτη η φρασεολογία σου...

δασκαλούα είπε...

@ dokisisofi\
Λες: "η διευθύντρια λοιπόν αυτή λέω, είναι ένα αφηρημένο εκπαιδευτικό σύστημα? Εγώ απλά βλέπω μια κακιασμένη όπως ακριβώς την περιέγραψα στο πρώτο μου ποστ.
Τώρα αν εσείς το πήρατε πατριωτικά, καλά κάνατε μια και πρέπει να παινεύουμε τα καμίνια μας μην πέσουν και μας πλακώσουν."

από πότε εκπαιδευτικό σύστημα=διευθύντρια; Σαφώς και η ίδια είχε λάθος αντιμετώπιση όσο αφορά τα μεγάλα γράμματα κτλ. Υπάρχουν αυτά σε διάφορα βιβλία που από την στιγμή που το σύστημα την έκαμε διευθύντρια, όφειλαν να ελέγξουν αν τα είχε υπόψη της.
Καταλαβαίνω και δικαιολογώ το θυμό σου. Απλώς με τον τρόπο που το προσέγγισες δημιουργήθηκε μια έχρική διαλογική κατάσταση με το "δάσκαλο" που δεν υπήρχε λόγος. Ούτε εσύ φταις για τα αδιεξοδα που βιώνουμε ως δάσκαλοι, ούτε εκείνος φταίει για τις Ραφαέλλες.

@τσομσκυ
λες: "να γράφεις πιο συχνά για τόσο σοβαρά θέματα." - μπαρδόν;
και λες: "Ας αφήσουμε την εκάστοτε κυβέρνηση να αποφασίσει πως θα καταρτίσει την ιεραρχία χορήγησης χρηματών" και αμέσως μετά "Το κράτος έιμαστε εμείς". Χαζή ερώτηση: αφού εμείς είμαστε το κράτος, τότε γιατί δεν μας ρωτούν πώς να γίνει η ιεραρχία χορήγησης χρημάτων; Γιατί μας λαλούν πελλάρες για το ότι εμειώθηκε το δημοσιονομικό έλλειμα και τι γαμάτα που είναι; Γιατί μου έγραψες πριν λίες μέρες για το πόσα εκ. θα δώσουν ακόμα στην παιδεία; Γιατί για ζητήματα που αφορούν το να μην καταπατάται η αρχή της μη διάκρισης επικαλούμαστε τον υψηλό πληθωρισμό; Απολογούμαι που τελικά αντί χαζή ερώτηση έκανα χαζές ερωτήσεις.

Lexi_penitas είπε...

@Δοκισήσοφη: Χωρίς να λες κάτι που δεν ισχύει σε σημαντικό βαθμό δεν πείθεις για δύο λόγους.

Το τσουβάλιασμα ενός ολόκληρου κλάδου και το στόλισμα αδιακρίτως των εκπαιδευτικών με κοσμητικά όπως βαθύτατα υλιστές, ππαραδόπιστοι, ανταγωνιστικοί, επιδειξιομανείς, κομπλεξικοί, επιδειξίες, εξουσιαστές, ανασφαλείς, κενοί, ανάξιοι, σπάσματα, γαμοθήρες, λέρες, καθίκια, βρωμιάρηδες. Ε τζιαι κανεί κόρη μου. Δεν σε έμαθε κανένας να πιάννεις στόπερ;

Δεν έχω ιδιαίτερη εκτίμηση προς τον κύπριο δάσκαλο για αρκετά από όσα λες (γιατί στο κάτω κάτω τα πιο πολλά ισχύουν για ΟΛΗ την κοινωνία μας, και ιδιαίτερα τα επαγγέλματα με "γόητρο")αλλά και για άλλους πιο σημαντικούς λόγους που δεν είναι του παρόντος. (Η δασκαλούα ξέρει)

Όμως όταν διεκδικείς το δικαίωμα να βρίζεις σωρηδόν ολόκληρες κοινωνικές η άλλες ομάδες με 1000 βρισιές ΔΕΝ έχεις το δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι επειδή κάποιος χαρακτηρίζει τα γραπτά σου μπούρδες.

Το δεύτερο σημείο είναι η επικέντρωση σου στην ευθύνη των δασκάλων ενώ οι καρεκλοκένταυροι που καθοδηγούν, διοικούν και ποδηγετούν την παιδεία μας ανέκαθεν έμειναν στο απυρόβλητο σου.

Όσο αφορά τη έκρηξη φιλανθρωπίας υπό την αιγίδα των γκλαμουρομασώνων μας δεν τη πάω μια πακκίρα. Βοηθούν τη κοινωνία να αγοράζει τη απενοχοποίηση με μια λίρα το χρόνο και τη κυβέρνηση να μεταθέτει τις βαρύτατες ευθύνες της στις "καλές" προθέσεις των ιδιωτών. Ούτε λίρα!

Chomsky είπε...

Δασκαλούα όταν λεώ ν αναφέρεις πιο συχνά τόσο σοβαρά θέματα ήταν απλά μια παραίνεση στο να αναφέρεις στο ιστολόγιό σου πιο συχνα όλα αυτά τα σημαντικά γεγονότα που συμβαίνουν στη χώρα μας μιας και ο δάσκαλος είναι πολυσυλλέκτης τέτοιων θεμάτων και ας μην άπτονται αμιγώς εκπαιδευτικών θεμάτων .Προς Θεού δεν υπονοώ ότι τα άλλα θέματά σου χαρακτηρίζονται ως λιγότερο σοβαρά.

Ρωτάς: "αφού εμείς είμαστε το κράτος, τότε γιατί δεν μας ρωτούν πώς να γίνει η ιεραρχία χορήγησης χρημάτων"
Η απαντηση είναι απλούστατη.Γιατί δεν είμαστε ειδήμωνες επ 'αυτών των θεμάτων.Υπαρχουν τεχνοκράτες ,επαίωντες που με τις γνώσεις τους αξιολογούν την κατάσταση και παιρνουν αποφάσεις.Αυτό συμβαίνει και σε όλα τα αναπτυγμενα κράτη της βορρείου ευρώπης.Διαφωνείς? Το δείχνεις κάθε 5 χρόνια!!!
Λες:" Γιατί μας λαλούν πελλάρες για το ότι εμειώθηκε το δημοσιονομικό έλλειμα και τι γαμάτα που είναι; Γιατί μου έγραψες πριν λίες μέρες για το πόσα εκ. θα δώσουν ακόμα στην παιδεία; Γιατί για ζητήματα που αφορούν το να μην καταπατάται η αρχή της μη διάκρισης επικαλούμαστε τον υψηλό πληθωρισμό;"
Είπα ότι ο δάσκαλος έιναι πολυσυλλέκτης γνώσης.Γι 'αυτό θα σε παρακαλούσα να κοιτάζεις και λίγο περί οικονομικών θεμάτων διότι αυτά που θα σου πω έιναι απλά καταγραφή γεγονότων.Ανέφερα ότι τα κονδύλια στην παιδεία θα είναι αυξημένα σε σχέση με άλλες χρονιές και αυτό διότι η οικονομία έχει μπει σε μια καλή τροχιά ανάπτυξης.Για πρώτη φορά θα δωθούν τετοια ποσά στην παιδεία ,της τάξης του 7.4% του ΑΕΠ.Αυτό όμως έχει να κάνει με τα λεφτά που υπάρχουν στα ταμεία του κρατους.Το κρατος όμως πρέπει να μειώσει και το δημοσιο χρέος.Η προηγουμενη κυβέρνηση άφησε ένα σημόσιο χ΄ρεος της τάξης του 70% και έλλειμα στο 6.4% του ΑΕΠ.Τώρα το δημόσιο χρέος είναι στο 64% και το έλλειμμα στο τελος του 2007 στο 1% του ΑΕΠ.Ε δεν νομίζω να λέω αναληθή γεγονότα για το ότι η οικονομία ε΄χιε κάνει πρόοδο.Το πρόβλημα όμως δεν σταματά εδώ.Όπως βλέπεις χρειάζεαι ακόμα μια συνεχής και συνετή δυμοσιονομική πολιτική για να μειωθέι ακόμα περισσότερο το δημόσιο έλλειμμα και μαζί με τη μείωση θα γλιτώνει το κράτος(δλδ. ο Κυπριος φορολογούμενος ) πολλά εκατομύρια που τώρα δαπανώνται μόνο για τόκους!!!.Θα το επαναλάβω.Δεν αντέχω τους πολιτικάντηδες να μιλούν για άκρατητη παροχολογία προς άγρα ψήφων επενδύοντας πανω στην άγνοια και ημιμάθεια του λαού μας.Ενα είναι το σίγουρο.Αν δεν είμαστε σήμερα ως κράτος προμυθείς στα οικονομικά μας ,το μέλλον μας θα είναι εξαιρετικά δυσοίωνο.
Χαζές ερωτήσεις δεν υπαρχουν.Τέτοιες ερωτήσεις κάνω κι εγώ για να μπορώ να μάθω λίγα πράγματα παραπάνω κάθε φορά :)

Chomsky είπε...

Παραθέτω και ένα Link με τα δημόσια χρέη όλων των χωρών:
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2186rank.html

Yiota είπε...

ειδα τη ραφαελλα και συγκινηθηκα. ομως εκεινο που μου κανει εντυπωση ειναι αυτο που πολυ σωστα εθιξε η δασκαλουα οτι περιμενουμε καθε χρονο το ραδιομαραθωνιο για να θυμηθουμε καποια σημαντικα προβληματα της κοινωνιας μας. η ραφαελλα εθιξε ενα σημαντικο προβλημα "ο καθηγητης της δεν εδινε σημασια οταν τον λεγε επανειλημενα να γραφει με μεγαλυτερα γραμματα στον πινακα". αυτο ειναι απαραδεχτο για εναν καθηγητη που υποθετικα ειναι ενας ωριμος ανθρωπος να συμπεριφερεται με παιδιαστικο τροπο. η συμπεριφορα του καθηγητη ειναι χειροτερη, απο τη συμπεριφορα των παιδιων που δεν αφηναν τη ραφαελλα να περασει τη ραμπα.

dokisisofi είπε...

ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ!!!Πολύ καλημέρα σας.

Δάσκαλος είπε...

«Chomsky»
Η φρασεολογία μου είναι κοσμιοτάτη κι όχι οχετός ή απαράδεκτη όπως, όντως παραδόξως, ανακάλυψες (άκουσον άκουσον!). Εάν την βρίσκεις... απαράδεκτη ίσως να μην διάβασες κάποια άλλα post που χαλούσαν την αισθητική του διαλόγου. Επέτρεψέ μου να πιστεύω ότι η τοποθέτησή σου αυτή ήταν επιεικώς άστοχη.

«Dokisisofi»
Συμμερίζομαι με όλη μου τη ψυχή την κραυγή αγωνίας που εκπέμπεις, αλλά επέτρεψέ μου να διαφωνώ με όλη μου τη ψυχή με τον απαράδεκτο τρόπο που την εκφράζεις.

Στα σημαντικά τώρα:
Κατά την ταπεινή μου γνώμη όσοι περιμένουν μόνο και μόνο από την εκάστοτε κυβέρνηση να αναλάβει δράση είναι στην ουσία... παρατημένοι. Συγχωρέστε με αν εντάσσετε τον εαυτό σας σε αυτή την κατηγορία!

Όσοι, πάλι, αρέσκονται στο να ενοχοποιούν αβίαστα τους οποιουσδήποτε «άλλους» βρίζοντας, απαξιώνοντας και χρεώνοντάς τους όλα τα κακά της κοινωνίας, πάλι είναι... παρατημένοι. Συγχωρέστε με αν εντάσσετε τον εαυτό σας σε αυτή την κατηγορία!

Το απλούστατο ερώτημα που πρέπει να τεθεί είναι τι κάνει ο ΚΑΘΕΝΑΣ;;;;;;;;

Όλος μου ο συλλογισμός εδράζεται στην απεριόριστη πίστη που έχω για τον άνθρωπο και τις δυνάμεις του! Για τον κάθε ένα, μοναδικό κι ανεπανάληπτο άνθρωπο! Πιστεύω ακράδαντα ότι η πραγματική αλλαγή επέρχεται πρωτίστως με τη βελτίωση του εαυτού μας και μετά έπονται οι θεσμοί. Η βελτίωση του εαυτού μας είναι ένα δώρο τόσο για εμάς τους ίδιους όσο και για τους συνανθρώπους μας!

Negrita είπε...

Sorry, ρε παιθκιά αλλά το αρχικό θέμα ήταν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και οι διακρίσεις που αντιμετωπίζουν (στο σχολείο, στον επαγγελμ. χώρο αν έβρουν δουλειά, στο δρόμο κλπ.). Εσείς εγυρίσετε το σε καφκάν μεταξύ σας και ξεχάσατε τα βασικά θύματα. Ο πιο ωραίος εν ο Πρόεδρος μας."Μόνο η αγάπη!" Βάλτε και μουσική επένδυση κανά σκυλλο-ποπ να τον στείλουμε στη εβρωβιζιόν. Ακουα ενα οργισμένο πατέρα σήμερα στο τρίτο και έλεγε ότι το κράτος δεν εφαρμόζει τους νόμους που φηφίζει. Αυτό θέλουν, τίποτε παραπάνω. Για να μεν μπορεί ο κάθε κομπλεξικός (είτε εκπαιδευτικός, είτε κυράτσα που παρκάρει όπου γουστάρει) να τους αγνοεί. Αυτή εν η διαφορά μας που πιο δημοκρατικές χώρες, όπου οι νόμοι και υπάρχουν και εφαρμόζονται!

DarkElf είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
DarkElf είπε...

Για ρίξτε μια ματία στα παρακάτω για να μη περιμένετε κ πολλά από την "φιλανθρωπία" Α.Ε.

Sonali Kolhatkar
«Katrina's Fund Raising Frenzy» (10/9/2005, www.zmag.org)
Κριτική περιγραφή του κύματος προσφορών που ακολούθησε το σοκ της αμερικανικής κοινής γνώμης από τις εικόνες καταστροφής που προκάλεσε ο τυφώνας «Κατρίνα» στη Λουιζιάνα.

Bill Quigley
«Two Years of Katrina: The Ten Most Important Lessons Learned» (29/8/2007, www.blackagendareport.com)
Απολογισμός των δυο χρόνων «αποκατάστασης» των πληγέντων από τον τυφώνα «Κατρίνα» και προτάσεις για μια δικαιότερη και λιγότερο κερδοσκοπική αξιοποίηση των προσφορών. Ο συγγραφέας είναι δικηγόρος που ασχολείται με ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Νέας Ορλεάνης.

Rita J. King
«Big, Easy Money. Disaster Profiteering on the American Gulf Coast» (Αύγουστος 2006, www.corpwatch.org)
Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μελέτη της ειδικευμένης μη κυβερνητικής οργάνωσης Corpwatch, η οποία έχει συντάξει εκθέσεις και για τις άλλες σημαντικές επιχειρήσεις «αποκατάστασης» της κυβέρνησης των ΗΠΑ (Ιράκ, Αφγανιστάν). Η μελέτη αποδεικνύει ότι το 90% των χρημάτων αποκατάστασης εισέρρευσε στα ταμεία μεγάλων εταιρειών που προέρχονταν από άλλες πολιτείες, ενώ τεκμηριώνεται και το γεγονός ότι μέσω υπεργολαβιών οι μεγάλες εταιρείες εκμεταλλεύονται την εργασία μικρών μονάδων, με αποτέλεσμα να χάνονται χρήματα με το πρόσχημα του επείγοντος. Η συγγραφέας διαπιστώνει ότι «δυστυχώς η οικονομική εκμετάλλευση των καταστροφών έχει γίνει κοινός τόπος στην Αμερική. Οι καλά δικτυωμένες μεγάλες εταιρείες πλουτίζουν από τα συμβόλαια που κλείνουν με απευθείας ανάθεση, ενώ οι υπεργολάβοι, δηλαδή αυτοί που εκτελούν τις εργασίες, αρκούνται σε ψίχουλα, ή δεν πληρώνονται καθόλου».

«Αληθινά, δεν τους μπορώ τους συμπονετικούς, που είναι μακάριοι μέσα στη συμπόνια τους: τους λείπει πάρα πολύ η ντροπή. Μεγάλες ευεργεσίες δεν μας κάνουν ευγνώμονες, μα εκδικητικούς».

Φρ. Νίτσε

Το ίδιο παραμύθι φυσικά και στην Ελλάδα...
Είδατε κανά Βαρδινογιάννη ή καμία J&P να κάνει αντιπλήμηρικά?
Και η μόνη "αναδάσωση" που είδαμε μεχρι τώρα είναι τα τσιμέντα που "φυτρώσανε" στο casino κ στη Πεντέλη από την εκκλησία...
Τα μόνα "φράγκα" που είδαν οι πυροπαθείς ήταν τα προεκλογικά τριχίλαρα...
Για όσους συνεχίζουν να ζούν στη σαπουνόφουσκα της "Σύμπραξης Κράτους κ Ιδιωτών ΕΠΕ"...

the Idiot Mouflon είπε...

Αχχχχ

Σέρτης, Πάτερ Γεώργιος, Ηγουμενίδης, Αντωνίου.

Θυμούνται άραγε πως οι δύο τάξεις του πραχτικού έπρεπε να χωριστούν αναλόγως δυνατοτήτων... για να μπορούν εκείνοι που θα πάρουν (για συνεχόμενες χρονιές) την "καλή" τάξη να κάνουν εύκολα τη δουλειά τους, να παρουσιάσουν αποτέλεσμα και να έχουν χρόνο να ασχοληθούν με τη συγγραφή και την έρευνα;

Θυμούνται άραγε πως και ευνοικά αλλά και αντιδραστικά χειρίζονταν οι καθηγητές την τάξη με την κόρη του Διευθυντή;

Απόλαυσα τότε τον Αντωνίου να μας λέει κατάμουτρα στην τάξη "οι άλλοι εσhίσαν σας..." και την πίκρα στο πρόσωπο των "αστέρων" μας.

Απολάμβανα επίσης τους "συμμαθητές" μου να μου λεν με παράπονο "ίντα μας περιπαίζεις ρε ότι δεν πάεις ιδιαίτερα Αγγλικά, εν γίνεται να έχεις 20 χωρίς ιδιαίτερα, ίντα εμείς που πάμε τζιαι δυσκολευκούμαστεν".

Αν ακόμα αυτή τη νοοτροπία κουβαλούν οι διδάσκαλοι και οι καθηγητές, καλά κάνει η Δοκησίσοφη και μιλά σκληρά για το χώρο.

Joshoua είπε...

Όταν είμουν ΚΕΝ της Πάφου,εκάμαμε μια μαλακία με ακόμα ένα παιδί τζιαι εφάμεν την.Κάτι με το λεωφορίο του υπηρεσιακού,επιράξαμε κάτι μιτσίες που το παράθυρο τζιαι είδε μας ένας μόνιμος.
Το κοπελλούι εκλάφτηκεν τους καμπόσο να τον αφήκουν να πάει σπίτι επειδή οι γονιοί του ήταν τζιαι οι δύο κωφάλαλοι τζιαι επεριμέναν τον πως τζιαι πώς.
Εν το αφήκαν.
Που τους γιούες των πολιτικών (τζιαι ήταν πολλοί στην σειρά μου) έν ίσιεν ούτε ένα τζίνο το Σαββατοκυρίακο.

Chomsky είπε...

Δεν θα δώσω άλλο έκταση στο όλο θέμα .Εγώ θα πω τούτο.Νοιώθω εξαιρετικά ευτυχής που το ποσό που συγκεντρώθηκε ήταν πολύ μεγάλο αλλα (κυρίως) που η όλη εκδήλωση κινήθηκε γύρω από μία σοβαρλη γενικά παρουσίαση όπως δλδ αρμόζει σε ένα τόσο σοβαρό θέμα.Επιτέλους να σταματήσουν να ακούγονται τα σκυλλάδικα,να καλούνται όλα τα ριαλιτοκατάλοιπα και να καλούν όλους τους "μέτριους" ελλαδίτες να παρουσιάζουν τετοιων σοβαρών ζητημάτων εκπομπές.

politispittas είπε...

Οκ, η Δοκησίσοφη ήταν (ας πούμε) υπερβολική και (ας πούμε) ισοπεδωτική. (ήταν;)

Προσωπικά πάντως προτιμώ χίλιες φορές αυτόν τον ρηξικέλευθο λόγο που εκπέμπει πάθος έστω και πάθος της ρήξης με την αφασία την ακινησία και το τέλμα παρά την κομψή διατύπωση που λέει, λέει, λέει, και ΔΕΝ λέει τίποτα.

Και βεβαίως συμφωνώ με τη γενική τοποθέτηση του ποστ καθώς και με τον aceras.

Φίλτατε Δάσκαλε, από το πολύ στρογγύλεμα του λόγου, στο τέλος θα χαθεί ο ίδιος ο Λόγος (Λογική)

Και από κει και πέρα, έχω να πω πως όταν σε ένα κράτος μια ιδιωτική φιλανθρωπία είναι τόσο μεγάλο γεγονός, τότε απλά δεν υπάρχει κράτος. Και αλήθεια....όλα αυτά τα λιρόνια....ξέρουμε που πάμε; Κάνουν δημόσιο απολογισμό πόσα μάζεψαν και που πήγαν κάθε φορά;

Ή γίνονται...πόρσε και καγιέν;Ρωτάω να μαθαίνω.

Δάσκαλος είπε...

Αγαπητοί εν blog αδερφοί, ορισμένοι από εσάς έχετε εκφράσει μέσα από μια λυτρωτική θαρρώ διαδικασία κάποια προσωπικά σχολικά τραύματα. Αναμφίβολα όλοι έχουμε σχολικά τραύματα, τα οποία κουβαλούμε από τα ανέραστα και καταθλιπτικά σχολεία του τόπου μας. Εάν όμως τα τραύματα αυτά χρησιμοποιούνται για να χαρακτηρίσουν και να ισοπεδώσουν μια παροντική και διαφοροποιημένη κατάσταση τότε αυτό προδίδει εμπάθεια που πρέπει να ελεγχθεί. Επιπρόσθετα, ελπίζω ότι τα τραύματα αυτά δεν θα δώσουν άλλοθι σε κανέναν για να μείνει αδρανής και αδιάφορος. Τουναντίον, πρέπει να καταστούν ο φάρος της αλλαγής της εκπαίδευσης και της κοινωνίας. Κοντολογίς, αν δεν σ’ αρέσει κάτι, άλλαξέ το!!!! (σας θυμίζει την εκπομπή, ε;) Πιστεύω πολύ στην αλλαγή – βελτίωση που μπορεί να επέλθει στην ανθρώπινη συμπεριφορά – δράση (γι’ αυτό εξάλλου έγινα και δάσκαλος) και διαφωνώ κάθετα με αυτούς που μιλάνε εκ του ασφαλούς κομψά ή άκομψα, παραπονιούνται, γκρινιάζουν, βρίζουν, μιζεριάζουν, αλλά ΔΕΝ κάνουν τίποτα! Ή αν προτιμάτε κάνουν τα πάντα ΓΙΑ ΝΑ δικαιωθούν! Επιπρόσθετα, από την πολλή ισοπέδωση θα χαθεί η φλόγα και η επιθυμία της αλλαγής!

Λυπάμαι πολύ αλλά υπάρχει μια τεραααάστια και αντιαισθητική διαφορά ανάμεσα στη σκληρή τοποθέτηση και στην υβριστική τοποθέτηση!!! Ξέρετε, αποτελεί ιδεολόγημα η άποψη ότι για να βγάλεις συναίσθημα και πάθος χρειάζεται απλά... να βρίσεις!

Και για να ξεκαθαρίσω κάτι: δεν είμαι καθόλου απολογητής του υφιστάμενου εκπαιδευτικού συστήματος! Απλά, μάχομαι εναντίον κάθε είδους στερεότυπου και προκατάληψης. Και όντως, στερεότυπα και προκαταλήψεις οι οποίες δεν οδηγούν πουθενά παρουσιάστηκαν σε αρκετά post. Συμφωνώ με τη «Δασκαλούα»: Αντικαταστήστε τη λέξη «δάσκαλοι» και βάλτε ό,τι γουστάρετε και δείτε τι κείμενο θα βγει!

Απ’ ότι φαίνεται η αχαλίνωτη ανθρώπινη σκέψη έχει παρεκτραπεί από το αρχικό θέμα. Δασκαλούα, κάνε ένα νέο post με θέμα τα τραύματα που κουβαλούν οι ενήλικες από το σχολείο! Θα μας λυτρώσεις!!!!