Λήδρας
Νομίζω ότι στην αρχή ούλλοι επεριφερούμασταν άσκοπα γιατί "εν είσιεν κανέναν". Μετά είπαμε κάποιοι που μας να πάμε για να μαζέψουμε την πρώτη ομάδα. Γιατί ο καθένας εμπορούσε να έφευκε επειδή εν είσιε κανέναν. Όταν επήαμεν, τα κανάλια τζιαι η αστυνομία ήταν σαφέστατα παραπάνω που μας. Ήμασταν 4. Οι μπλογκερς που εμέτρησα, τουλάχιστον τζιήνοι που ξέρω τες φάτσες τους ήταν 8, συν 2-3 γνωστοί σχολιασταί, συν η Ρόαμ τζιαι ο Στρατής που εν ηξέρω τες φάτσες τους. Σιγά σιγά ήρταν τζιαι οι διάφορες ομάδες με τα πανό τους. Τα πανό ήταν το μόνο που έδειχνε τζιαι μιαν άλφα προετοιμασία που πλευράς μερικών για την εκδήλωση. Ευτυχώς ήταν τζιαι ένα παιδί που έπαιζε κρουστά τζιαι εδιούσεν ένα πιο ευχαριστο κλίμα. Κατά τα άλλα, είδα απειροελάχιστους ακελικούς. Νομίζω ότι η εμπειρία δείχνει ότι εννα πρέπει να γίνονται πιο συντονισμένα πράματα για να υπάρχει ένας παλμός στα διάφορα που οργανώνονται. Ακόμα εν έχω πληροφόρηση αν έγινε κάτι αντίστοιχα τζιαι στην άλλη πλευρά, στο Λοκματζί.
Αντιπολεμική πορεία
Ξέρω ότι εννεν πολιτικό τούτο που εννα πω, αλλά επειδή τες τελευταίες μέρες εππέσαν ούλλα μαζί, συν η δουλειά, συν η προετοιμασία υλικού κτλ, ενύσταζαν πολλά. Ώσπου να αρκέψουμεν να περπατούμεν, έκατσα σε μια γωνιά με την εφημερίδα τζιαι επροσπαθούσα να συνέλθω που την νύσταν. Τζιαι εν κανεί που εν έβλεπα μπροστά μου που την νύσταν, ούλλοι ήθελαν να συνεννοηθούμεν για τα πρακτικά της πορείας.
Μετά άρπαξα μια πικέτα τζιαι άρκεψα να συμπορεύομαι με τους υπόλοιπους. Εν έγινε τίποτε το φαντασμαγορικό, αλλά τουλάχιστον είσιεν καμιάν 150ρκα άτομα τζιαι υπήρχε τζιαι ο απαιτούμενος παλμός για τα δεδομένα δαμέ. Έμαθα ότι το ρικ είπε ότι η φάση ήταν οργανωμένη που τους οικολόγους, παρόλο που τη διακήρυξη την υπέγραφαν 10 και βάλε οργανωμένα σύνολα. Το σίουρο ένι ότι μετά ένιωθα διαλυμένη. Ετζιοιμήθηκα βαθιά τζιαι πολλά. Το καλόν ένι ότι μέσα μέσα εχρησιμοποιούσα την πικέτα για να κόφκει ο ήλιος...
Στο τέλος αποζημιωθήκαμεν με ένα λαχταριστό σάντουιτς στην περιοχή του Ζήνα Πάλλας. Μετά είχα η ώρα 3 σεμινάριο. Επήα, έκατσα, έφκαλα τα παπούτσια μου τζιαι έμαθα τζιαι καινούρια πράματα. Εν ηξέρω πώς ένιωθαν οι υπόλοιποι αφού είχα φκάλει τα παπούτσια μου, το σίουρο ένι ότι η εν λόγω κίνηση ήταν πολλά ανακουφιστική για μένα.
28 σχόλια:
O Δήμος ετοιμάζει γιορτές πον ν΄αννοίξει από ότι εθκιάβασα στον πολίτη.
Πέρα που την κούρασην ευχαριστήθηκες το τουλάχιστον;
Οι ακέλικοί παν μόνον τζεί που τα οργανώννουν τζείνοι. από ότι άκουσα τωρά εν απασχολημένοι με μεγάλην τζαι αλοιώτικην εκδήλωσην για τους Μισιαούλην τζαι Καβάζογλου στο Δάλιν τζαι για διαφορετικήν τζαι αλοιώτικην εργατικήν πρωτομαγιάν.
Οι ακελικοί Άσερά μου ας πασιν όπου νομίζουν. Απλώς εν κρίμα που την στιγμή που έχουν τζιαι το μηχανισμό τζιαι τα μέλη, να απουσιάζουν που διάφορα πράματα τζιαι καταστάσεις. Που την άλλη μπορεί να έχουν εσωτερικές δυσκολίες που να μεν ξέρω, να μεν προλαβαίνουν, εν ηξέρω...
Φχαριστήθηκα καλό εν ευχαριστήθηκα. Πήαινε αν θέλεις τζιαι στο μπλογκ της Ροαμ έγραψα τζιαι τζιαμέ λίες καυτές λεπτομέρειες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Μάλλον τζιαι πιο εύστοχα πράματα αφού τούτο το κείμενο έγραψά το ούσα υπό διάλυση για αυτό εν χάλι μαύρο...
ti egrafen i piketa?
@ Daskaloua,
Γράφεις: “Νομίζω ότι η εμπειρία δείχνει ότι εννα πρέπει να γίνονται πιο συντονισμένα πράματα για να υπάρχει ένας παλμός στα διάφορα που οργανώνονται”. – Άρα η κοινωνία των πολιτών ή των bloggers εν ελειτούργησεν;
@ Aceras,
Το ΑΚΕΛ πρέπει να διοργανώσει και εκδηλώσεις στα κατεχόμενα. Να αξιοποιήσει το momentum για να ανεβάσει και το κύρος και την εκτίμηση του Χριστόφια ανάμεσα στους τουρκοκύπριους.
Anef_Oriwn
Δευτέρα 24/03/2008 – 01:10 μ.μ.
Ε όι τζαι 150 άτομα. Άτε να είμασταν καμια 35νταριά, άτε 40 το πολύ.
Πάνω σε μια φωτογραφία του Πολίτη Πίττα εμέτρησα 100. Αν φκάλεις ότι 35 ήταν της Κύπ ή δημοσιογράφοι, αν βάλεις ότι η γωνιά εστίασης της φωτογραφίας δεν μπορούσεν να πιάσει όλον το πεδίον της συγκέντρωσης, νομίζω ότι το καμιάν εκατοστήν δεν είναι μεγαλοποίηση.
Μια πικέτα έγραφεν «ουτε εθνη, ουτε συνορα, ουτε στρατος». Ώχχου!!! Αρέσκουν μου τέθκοια. Ιδίως άμαν η αστυνομία ερμηνεύει "ούτε έθνη" σημαίνει "ούτε κράτη" τζαι βουρά να υπερασπίσει το κράτος κατεβάζοντας την πικέτταν. Πεήντα χρόνια "κράτος-έθνος" εν εύκολον να συγχύζεις τα θκυό. Δύο χρόνια μόνον έχει που εκάμαμεν το κράτος υποτελές του ευρωπαϊκού κεκτημένου. Εν να φάει αλλό θκυό γενιές ως που να καταλάβουν μερικοί ότι αυτά που γράφουν οι αναρχικοί είναι ήδη πραγματικότητα.
@anef-oriwn, les: "Άρα η κοινωνία των πολιτών ή των bloggers εν ελειτούργησεν;
na diakrinw mia krifi xara?
giati omws?
πάντως στην Λήδρας ήταν μια που τες λλίες εκδηλώσεις που εν οργανωθήκαν που κάποιον πυρήνα/οργάνωση(ούτε ΚΙΣΑ ούτε οικολόγους ούτε συμμαχία σταματήστε τον πόλεμο). ήταν ίσως η μοναδική οριζόντιας οργάνωσης κινητοποίηση στην Κύπρο των τελευταίων χρόνων.
@ Dok(isisofi),
Υποκλίνομαι μπροστά στην αντιληπτική σου ικανότητα! Γιατί όντως πρέπει να διαθέτεις μεγάλες (διαγνωστικές) ικανότητες (μάλλον ψυχολόγα είσαι ή μπορεί και “μάγα” – το θηλυκό του μάγος), για να ψυλλιαστείς την “krifi xara” που ένοιωσα επειδή “… η κοινωνία των πολιτών ή των bloggers εν ελειτούργησεν”!
Τώρα γατί σε ενόχλησε η απορία μου που υποβλήθηκε πιο πολύ εν είδει προβληματισμού. Ίσως ήμουν μάλλον κυνικός και ωμός (απέναντι στη Daskaloua) με αυτά που είπα (σε πρόλαβα κι εσένα!).
Ωραίος ο συναισθηματισμός κι ο ρομαντισμός αλλά για να διοργανώσεις μιαν εκδήλωση (με όσο μικρή και αν προβλέπεται να είναι η συμμετοχή) χρειάζεται και κάποια οργανωτικότητα! Δεν μπορεί μόνο με το internet και τα sms να μαζευτεί κόσμος!
Anef_Oriwn
Τρίτη 25/03/2008 – 00:29 π.μ.
@ anonymous: Όταν λέω 150 άτομα δεν αναφέρομαι στη μάζωξη στη Λήδρας. Ξαναδιάβασε το κείμενο αν είναι. Α, και ούτε στην πρωταρχική μάζωξη στην πλατεία ελευθερίας πριν να ξεκινήσει η πορεία
@ ανευ_
Μιαν συμπαθεια γενικότερα σου την έχω, αλλά ενευρίασα με το σχόλιό σου. Ήμουν που τους πρωτεργάτες τούτης της ΄μάζωξης; Λες να έκαμα ποττέ μου κάτι μέσω ίντερνετ ως προσωπική πολιτική τακτική μέσα που την οποία να περίμενα τις χιλιάδες κόσμου να κατεβαίνει τζιαι να αγκαλιάζει την πρωτοβουλία; Η άποψή μου για το μπλογκιγκ τζιαι ώσπου φτάνει βρίσκεται τζιαι δαμέ: http://pousounefkopoupaeis.blogspot.com/2007/10/blog-post_15.html στα πλαίσια του αφιερώματος του λεξιπένητα για την μπλογκοσφαιρα.
Τζιαι τζιήνο που πρωί πρωί εφάτσιησεν μου πιο άσιημα που ούλλα εν οι λέξεις "συναισθηματισμός" τζιαι "ρομαντισμός". Νομίζω ξεγελά σε το ροζ χρώμα του μπλογκ γιατί είμαι σίουρη ότι εν τα τελευταία πράματα που θα πει κάποιος που με γνωρίζει για μένα. Εν επήα στη Λήδρας περιμένοντας κάτι παραπάνω [που τζιήνο που είδα. Ήξερα ότι ο ασερας που έριξε πρώτος την ιδέα καθώς τζιαι άλλοι που την αγκάλιασαν εν ήταν καν κύπρο για να κάμουν κανέναν χάπενιγκ κατά τη διάρκεια της μαζωξης. Άρα, ποιος ήταν να το κάμει; Όντως, στο τέλος μόνο τα οργανωμένα σύνολα που παρευρέθησαν τζιαμέ είχαν μαζί τους τζιαι καμιά πικετουα, κανέναν πανό (όπως γράφω τζιαι στο κείμενο).
Για κίνημα μπλόγκερς τζιαι κοινωνία των πολιτών εν εμίλησα ποττέ μου. Μιλούν άλλοι. Που τους συμπαθώ πολλά μεν, αλλά εν συμμερίζομαι ακριβώς την ανάλυση.
Παρόλα αυτά, Άνευ, τζιαι με τούτο κλείνω για να πάω να χτυπήσω κανε΄να φραπέ, η οποιαδήποτε κινητοποίηση στην οποία το ακέλ δεν είπε στα μέλη του να πάει, μαζεύκει πας στα 100 άτομα, θεωρείται πετυχημένη τζιαι μάλιστα αν προσέξεις προβάλλεται από τα ΜΜΕ. Οπότε, αν και δεν είχε στοχοπροσήλωση, κοινή ανάλυση/πρόγραμμα, συντονισμένη δράση ή ό,τι άλλο θέλεις τζιαι λέμε εμείς οι κομμουνισταί, με την καλή έννοια, τηρουμένων των αναλογιών τζιαι λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών, του χρόνου, της εκ νέου μη συμμετοχής του ακέλ (για την οποία εν σε είδα να κάμνεις κάποια κριτική, ούτε είδα κάποια αντιπρότασή σου) κτλ, ήταν μια χαρά μάζωξη.
Καλημέρα σου τζιαι κόπιασε να σου κάμω καφέν.
@ Daskaloua,
Καλή σου εσπέρα!
Δεν μπόρεσα να μη χαμογελάσω ολοκληρώνοντας το διάβασμα των σχολίων σου. Αφού μου “έκαμες το τσιάι μου”, εκόπιασες με να μου κάμεις τζιαι για καφέν! (Μακάρι να μπορούσα!).
Κατ’ αρχήν φίλτατη συντρόφισσα, άδικα ενεύριασες!
Πρώτο γιατί η συμπάθεια και από μέρους μου είναι αμοιβαία.
Και δεύτερον τα δικά μου σχόλια και οι αναφορές μου σε “συναισθηματισμούς” κι “ρομαντισμούς” είχαν να κάνουν με τη συγκέντρωση στη Λήδρας και όχι με την Πορεία προς την Αμερικάνικη Πρεσβεία. Γι’ αυτό μη το παίρνεις τόσο προσωπικά το θέμα, plz.
Δεν κατέκρινα ούτε σένα ούτε και οποιοδήποτε άλλο που επήεν στην Λήδρας. Μάλλον θα πήγαινα κι εγώ αν ήμουν Λευκωσία. Απλά επεσήμανα (χωρίς να έχω πρόθεση να υποτιμήσω ή να υποβαθμίσω τέτοιες πρωτοβουλίες) αυτό που εμμέσως πλην σαφώς υπέβαλες κι εσύ. ότι χωρίς συντονισμένη και οργανωμένη δράση δεν πετυχαίνουμε κάτι.
Επίσης να σημειώσω ότι (και πέραν της δεδηλωμένης μου συμπάθειας προσωπικά προς τον άτομο σου), τρέφω και μια μεγάλη αγάπη προς το πολιτικό χώρο (της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς) μέσα από τον οποίο δραστηριοποιείσαι (τους Ιεχωβάδες της Αριστεράς – και μη το πάρεις και αυτό στραβά, γιατί δεν το λέω καθόλου χλευαστικά ή ειρωνικά). Αντίθετα θέλω να τονίσω ότι πάντοτε εκτιμούσα το πάθος και την καλή διάθεση αυτών των παιδιών για διάδοση των σοσιαλιστικών ιδεών. Ουκ ολίγες φορές έχω αγοράσει και τα έντυπα τους όπως το περιοδικό “Ανατροπή”, την “Εργατική Δημοκρατία”, την “Σοσιαλιστική Έκφραση”.
Αναφορικά με το ΑΚΕΛ και τη διοργάνωση ή τη συμμετοχή Ακελικών σε τέτοιες εκδηλώσεις, φαίνεται ότι ο κομματικός μηχανισμός ακόμα να συνέλθει από την υπερπροσπάθεια που κατέβαλε για την εκλογή του Δημήτρη Χριστόφια στην Προεδρία. Αναμένω ότι οι φετινές πρωτομαγιάτικες εκδηλώσεις όπως και η εκδήλωση για την επέτειο της δολοφονίας των Καβάζογλου και Μισιαούλη, θα είναι πιο μαζικές και να έχουν κι ένα διαφορετικό (πιο αριστερό) χρώμα.
Επίσης όπως έχω ξαναγράψει εδώ κι εκεί σ’ αλλά blogs (ίσως να μην το έχεις δει), επιβάλλεται όπως το ΑΚΕΛ και οι οργανώσεις της Αριστεράς, ΠΕΟ, ΕΔΟΝ, ΠΟΓΟ (και σε συνεργασία με άλλα οργανωμένα σύνολα), να διοργανώσουν όσο το δυνατό πιο πολλές εκδηλώσεις (πολιτικές, πολιτιστικές, ψυχαγωγικές, ποδοσφαιρικές, περιβαλλοντικές) από κοινού με τους τουρκοκύπριους και προ πάντων στα κατεχόμενα. Τούτες οι εκδηλώσεις θα φέρουν τις δύο κοινότητες ακόμα πιο κοντά και θα αναδείξουν την ανάγκη της συνεννόησης και της συμβίωσης.
Καλό βράδυ!
Anef_Oriwn
Τρίτη 25/03/2008 – 9:30 μ.μ.
δασκαλουα μου, αν επιτρεπεται, εσου σε ποιαν οργανωσην εισαι?
@Ανεφ_οριων
τουτην την "Ανατροπην", ποιος εν που τη φκαλλει?
Anef_
Χαίρομαι για όσα έγραψες. Τσάι-καφέ; (τύπου αεροσυνοδός).
Που την άλλη, νομίζω ότι κάθε μάζωξη που δεν συντονίζεται/οργανώνεται από συγκεκριμένα σύνολα, αν και ασυντοντόνιστη/ανοργάνωτη έχει και τη σημασία της και είναι και καλοδεχούμενη - ή τουλάχιστον θα πρέπει να είναι. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα πρέπει εκ των προτέρων να ξέρουμε και τους περιορισμούς/αδυναμίες που η ανοργανωσιά φέρει τόσο σε επίπεδο δυναμικής όσο τζιαι σε ζήτημα πολιτικής δήλωσης, αιτήματος κτλ.
@ κότσινος
χωρκόν που φαίνεται, κολαούζον εν θέλει.
Την ανατροπή φκάλει την μια ομάδα 3 ατομων. Εννεν οργάνωση πολιτική.
Ποιόν Ακέλ σιόρ...
Εδώ στο μπλογκάκι της Χαραυγής έπεψα μύνημαν σαν αναγνώστης ότι οργανώνεται η εκδήλωση τζαι το φίλτρον έστειλεν το στον αγύριστον. (παρεπιπτώνως εν να κάμει πολλήν χαϊριν η ηλεκτρονική συζήτηση τους, μετά το 2ο σχόλιο που μου τρώει το φίλτρον εν να ξαναδούν την νοσσιάν μου...)
Την στάσην του να αγνοείται ότι δεν πηγάζει τζαι ελέγχεται που το κόμμαν την έζησα τζαι πρίν 20 χρόνια όταν οργανώσαμεν ομάδαν αλληλεγγύης για την Νικαράγουα. Είναι όπως τα κρατικά μονοπώλια. Τους έφαεν χρόνια να καταλάβουν ότι δεν είναι η μόνη δυνατή μορφή οικονομικής οργανωσης χωρίς αδικίαν. Τωρά ώς τι να καταλάβουν ότι τζαι άλλες ομάδες μπορεί να οργανώνουν κάτι που να είναι προς την ίδιαν κατεύθυνση που δουλεύκουν τζαι τζείνοι, τζαι ιδίως ώς που να τους φύει ο φόος ότι δεν θα ππουστέψουν αν πάσιν σε εκδηλώσεις άλλες από αυτές που οργανώνουν οι λαϊκές οργανώσεις, θα φάει άλλες 3 γενιές.
Το κάθετί έχει τους κανόνες του. Η δική μας εκδήλωση ήταν εκτός κανόνα.
@ δασκαλούα: Όπως είπες τζ'εσύ, "πρέπει να γίνονται πιο συντονισμένα πράματα".
Σκέφτομαι,
Που τη στιγμή που κάποιοι εμπνευστήκαν τούντην μάζωξη, έννεν ασέβεια ως προς την ίδια την εκδήλωση (ή τον σκοπό αυτής τέλοσπαντον)το να την αφήκουν έτσι ασυντονιστη;
Λαλώ το γιατί εμένα, που διαβάζοντας τα διάφορα blogs αποφάσισα πρώτη φορά να πάω να δω "τι παίζει" και αν πραγματικά κάτι γίνεται, άφηκεν μου αρκετά αρνητικήν εντύπωση. Βασικά την εντύπωση του "σκόρπιου",του ανοργάνωτου τζιαι του "τι ακριβώς κάμνουμεν δαμέ;"
χμμμμ. Απο την στιγμήν που δεν υπάρχει μια οργάνωση πίσω, πως διασφαλίζεις ότι ο "οργανωτής" δεν θα εκμεταλλευτεί για να περάσει τα δικά του προσωπικά μυνήματα μέσον τους άλλους;
Ίσως αυτόν που έλειπεν ήταν μια προκαθορισμένη συμβολική πράξη που θα έκαμνεν την σύναξην πιό δομημένην. Κάτι που να έκαμνεν τους παρευρισκομένους να αναγνωρίζουν ο ένας τον άλλον τζαι να τολμήσουν να αλληλοχαιρετηθούν, να σπάσει ο πάγος της αντίστασης να απευθυνθείς σε έναν άγνωστον, να αρχίσουν τα πηγαδάκια να αυτοοργανώνονται τζαι τελικά να μαζεύκει τους παρευρισκόμενους γύρω που μιάν συμβολικήν πράξην που να ορίζει μιαν αρχήν ή έναν τέλος στην σύναξην τζαι γύρω που την οποίαν να μπορείς να μετρήσεις τον μάξιμουμ αριθμόν αθρώπων που επήαν τζιαμέ καταύτοις.
Σας διαβεβαιώ ότι έσπασα τον νούν μου αλλά δεν μου ήρτεν τίποτε προς αυτήν την κατεύθυνσην. Εσκεύτηκα να εκάμναμεν την πιό άτοπην φωτογραφίαν, να εκάμναμεν έναν διαγωνισμόν που θα εμετέφερεν την ατμόσφαιραν στα μπλογκς, να εκάμαμεν κάτι το συμβολικόν του στυλ να αφήσουμεν μπαλόνια, να γράψουμεν πας σε έναν τεράστιον παννίν ή χαρτίν μυνήματα, να βάλουμεν μουσικήν.
Τελικά τζαι η αυθόρμητη αυτοοργάνωση θέλει την οργάνωσην της, η οποία είναι μάλιστα πιο δύσκολη. Άμαν δεν υπάρχει ούτε budget ούτε ιεραρχία, ούτε αρχηγός.... Νομίζω όμως ότι δεν πρεπει να απογοητευτούμεν τζαι να τα παραιτήσουμεν. Τωρά που είδαμεν τι έλειπεν να το διορθώσουμεν την επόμενην φορά.
εν ήμουν τζιαμέ να δω αλλά από ότι άκουσα 100 άτομα εν τζεν λλία για τα δεδομένα της Λευκωσίας. δηλαδή άμαν εν οργανωμένες οι κινητοποιήσεις που την εξωκοινοβουλευτική αριστερά άτε να έσιει 150-200. νομίζω έσιει δίκαιον ο ασέρας. να ξαναδοκιμάσουμεν με τούτην την μορφή των κινητοποιήσεων τζιαι να προσπαθήσουμεν να βελτιώσουμεν την δομή μέσα που κάποιου είδους κεντρικό event/happening μουσική/θέατρο δρόμου ή κάτι. τζιαι επειδή λείπω η απορία μου είναι πως επαρουσιάστηκεν που τα μήντια;
ama 8elete mousiki, eyxaristws na balw tis gnwseis mou apo mousiki kai tous diskous mou....Mono pou kapoios prepei na ferei mhxanhmata
Γρηγόρη, νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος να δεις τι έγραψαν οι εφημερίδες είναι να ψάξεις στα ηλεκτρονκά τους αρχεία. Ο πολίτης της παρασκευής έγραψε ότι πρόκειται για κάτι που οργανώνωει η πλατφόρμα εκπαιδευτικών, την επομένη η χαραυγή έγραφε ότι ήταν συνέχεια της πρωινής εκδήλωσης των γυναικών αν και ο φιλελεύθερος έλεγε περιγραφικά για τα πανό που αναρτηθήκαν κτλ, βλ. ποστ του λινοπάμπακου. Δυστυχώς τηλεόραση δεν κατάφερα να δω... και ούτε ραδιόφωνο κατάφερα να ακούσω...
Θωρείται, όλα τα μίντια γυρεύκουν τον δάχτυλον. Είναι αδιανόνητον να σύρει ένας μιαν ιδέαν, να πιντώσει ένας άλλος, να την αρπάξει τζαι να την προχωρήσει ένας άλλος τζαι ο ένας το πείν του ο άλλος το ξύν του να βρεθούν 100 πλάσματα για να μπορέσουν να εκφράσουν κάτι συλλογικά.
Αν επροσέξετε, παράλληλα με αυτήν την αυτοοργανωμένην κίνησην, εξελίσσεται μια κίνηση που το φέισμπούκ για να σώσουν τα δέντρα της Λευκωσίας. Τζείνοι εσυνάξαν 1500 υπογραφές για τους φοίκους της Διαγόρου.
@anef+daskaloua
...get a room!
sovara en ekatalava akoma poios en o pio aristeros pou ton allo kai poia einai telika i thesi sas gia tin "koinwnia twn politwn-bloggers".
@dokisisofi
mallon epeidi en kamnoume diagwnismo aristerosynis en ekatalabes. kai den nomizw na exoume pei oti ypoxrewtika exoume koini thesi gia to zitima koinwnia politwn-bloggers. ti diki mou thesi des stin se link pou parapempw pio panw, pou brisketai sto blogoafierwma tou lexipenita.
κοινωνία των πολιτών ;
χμμ.
είναι μια εξέλιξη της δημοκρατίας σε δυτικές κυρίως χώρες - δηλαδή αυτές που έχουν είδη φτάσει σε ένα επίπεδο δημοκρατίας.
τζαμέ είναι σχετικά κάτι το θετικό.
και βέβαια είναι κάτι που υποστηρίζει τόσο η ροζ αριστερά και οι νεοφιλελεύθεροι, ενώ κουκουέδες και ακροδεξιοί φκάλουν σπυρούθκια.
το κακό είναι στη προσπάθεια εξαγωγής του φαινομένου, λες και η κοινωνία των πολιτών είναι αυτοσκοπός. και είναι εκεί που ακούγονται και οι περισσότερες μίζες (και άλλα όμορφα) για τις ΜΚΟς.
Στη κύπρο, όντας ένα σύστημα πελατιακό , η κοινωνία των πολιτών είναι μάλλον κάτι το περιθωριακό (πόσο μάλλον μετά τη συγχωρδία της προηγούμενης συγκυβέρνησης με τη περριρέουσα). εξάλου γιατί να υπάρξει μια κοινωνία των πολιτών, όταν είναι πιο εύκολο να πετύχεις κάτι με τις πελατιακές σχέσεις ;
κατά συνέπεια, στη λήδρας δεν πήγα γιατί περίμενα να συνταντήσω τη κοινωνία των πολιτών. πολίτες ναι. λίγο ανεξάρτητους, λίγο ελέυθερους λίγο στο κόσμο τους ... πάντως όχι κοινωνία.
ούτε αντιλαμβάνομαι γιατί έπρεπε (σιου τζαι καλά ) να υπάρξει "οργάνωση".
οργάνωση για ποίους και γιατί ;
για να σείρουμε το τοίχο ;
καλα...
πε μου ένα, που θα το εστήριζε!
η λύση... αν τα καταφέρει δηλαδή ο σύντροφος... θα έρτει από πάνω προς τα κάτω (και όχι το ανάποδο) - δηλαδή (ΑΝ τα καταφέρει - ξαναλέω το) τούτη τη φορά θα πει ο συντροφος Ναι, και οι άλλοι θα ακολουθήσουν.
αν κάτσεις να καρτεράς που τη κοινωνία των πολιτών... τη κότσιηνη πέφτη.
ΥΓ. χάρηκα για τη γνωριμία.
ΥΓ2. τελικά ξέρουμε πότε ακριβώς θα ανοίξει ;
Ρώτα τους ΟΗΕδες που ετοιμάζουν γιορτή και αποκαλούν το γεγονός πτώση του τείχους του Βερολίνου. Εν ηξέρω αννεν απο κάτω προς τα πάνω ή από πάνω προς τα κάτω, αλλά το σίγουρο είναι καμνουμεν τα άνω-κάτω, καθώς ο στρατός κατοοχής είναι ακόμα εκεί και η επίδειξη διαβατηρίων ισχύει ακόμη. Ρομαντικοί-ρομαντικοί, αλλά υπάρχουν και κάτι ωμοί ρεαλιστές που σας εκμεταλλεύονται για να δείξουν ένα ειρηνοποιό πρόσωπο. Αν είναι να μας βγεί σε καλό τούτη η επίθεση αγάπης...θα δείξει. Αλλά πολύ το αμφιβάλλω. Ίδομεν.
προσωπικά εχώ μια διαφορετική εντύπωση. ότι ο ΟΗΕ εβαρήθηκεν μας (στη βιβλιογραφία αναφερόμαστε ως η πιο βαρυλάτικη διένεξη).
το 06 έστειλεν μας το καμπάρι (τζαι μετά τον έστειλε αλλού όπου υπάχει προταίρεότητα), μετά για λιο το μόλλερ, τωρά εννά μας στείλει μιαν άλλη (για τρεις μήνες), τζαι ύστερα άλλο....
συγκρίνε το με πριν.
μπορείς να μου έβρεις που ο ΟΗΕ το παραληρίζει με το τοίχος του βερολίνου ;
(αλήθεια γιατί ενόχλεί ο παραλληρισμός ; .... ίσως γιατί στο βερολίνο εθέλαν να επανανωθούν ενώ εμείς όχι ; )
τωρά για το στρατό κατοχής... εν ιξέρω ποίος σου είπε ότι η λήδρας ήταν να θκίωξει το στρατό. εγώ πάντως έτσι προσοκείς δεν έχω.
τωρά για τα ρομαντικά.... θα διαφωνήσω. πε μου τι προτείνεις να δούμε ποίος εν ρομαντικός.
Δεν είμαι εγώ που το λέω αλλά ο Φιλελεύθερος του Σαββάτου σε πρωτοσέλιδο. Δεν τον έχω εύκαιρο για να σου αποδελτιώσω το άρθρο γιατί τον χρησιμοποίησα για να καθαρίσω τα τζάμια.
Δημοσίευση σχολίου