18 Μαΐ 2007

Το μικροτσίπ

Μου το έλεγε ένα φίλος μου πριν από 2-3 χρόνια ότι θα γίνει αυτό. Εγώ τότε τα έβρισκα όλα υπερβολικά και ότι δεν θα υπήρχε περίπτωση να περάσουμε σε τόση εντατικοποίηση ηλεκτρονικού φακελώματος και παρακολούθησης.

Μετά από τις καμέρες λοιπόν στους δρόμους αλλά και το σκάνδαλο που βγήκε για τις παρακολουθήσεις συγκεκριμένων τηλεφώνων έρχονται στην Κύπρο και τα βραχιολάκια για τους κατάδικους (αρχικά;). Βέβαια, ο διευθυντής των φυλακών λέει ότι αυτό το μέτρο αφορά στην επανένταξη και όχι στηνποινή. Όμως παρακάτω αναφέρει ότι όσοι θα μπαίνουν στο πρόγραμμα ηλεκτρονικής παρακολούθησης, θα ζουν μέχρι την ολοκλήρωση της ποινής τους σε καθεστώς περιορισμένης ελευθερίας. Θα μπαίνει λέει το βραχιολάκι και θα υπάρχει Κέντρο Ελέγχου στις φυλακές ώστε αν κάποιος δεν είναι εκεί που πρέπει να είναι να τον τσακώνουν αμέσως και να τον βάζουν πάλι μέσα!

Την ίδια μέρα διαβάζω: "Βάλτε στο παιδί μου μικροτσίπ"! Μετά από την εξαφάνιση 4χρονης Αγγλίδας στην Πορτογαλία, Βρετανοί γονείς "έχουν τρελαθεί" στο να ζητούν από επιστήμονα-κατασκευαστή μικροτσίπ να τους προμηθεύσει το προϊόν του για τα παιδιά τους.

Κι όλα αυτά όταν πριν 1-2 χρόνια μου έδειξαν και τη διαφήμιση για το βρακί με τον πομπο για να παρακολουθούν, λέει, οι άντρες με άνεση και ευκολία τις γυναίκες της ζωής τους (θυγατέρες, συζύγους, συντρόφους κτλ). Τέτοιοι πομποί μπορούν άνετα να εφαρμοστούν στο όποιο είδος ρουχισμού (και υπάρχουν ήδη παιδικά μπλουζάκια, καπέλα και μπουφάν με αυτό το σύστημα εντοπισμού) με το "πλεονέχτημα" ότι δεν το παίρνει χαμπάρι αυτή που το φορά.

Όσο παιρνάει ο καιρός άλλο τόσο μου φαίνεται ότι θα πρέπει να μελετήσουμε σοβαρότερα τον Όργουελ που μίλησε για το Μεγάλο Αδελφό πριν γίνει ριάλιτι σόου. Να τον μελετήσουμε, να δούμε τι άλλο είναι για να πάθουμε στο άμεσο μέλλον!

Δεν υπάρχουν σχόλια: