Στον διάλογο που ακολουθεί όπου Δ=δασκαλούα και όπου Ν=νέα ψηφοφόρος. Κάμνω σκιπ τα γνωστά εισαγωγικά του διαλόγου του στιλ «τι κάμνεις, κόρη», «ου, μα εν πολλή κρυάδα, α;» κτλ και πάω στο ζουμί.
Δ: Κόρη, εννα ψηφίσεις στες εκλογές;
Ν: Ναι, ρε, πρέπει να ψηφίσουμε.
Δ: Εν εντυπωσιακό που λαλείς ότι πρέπει. Θυμούμαι εγώ στην ηλικία σου, έφκαλα εκλογικό βιβλιάριο γιατί έπρεπε (όπως έπρεπε να φκάλω ταυτότητα τζιαι διαβατήριο έναν πράμαν) τζιαι άλλοι φίλοι μου εκαθυστερήσαν το γιατί εβαρκούνταν να μπουν στη διαδικασίαν να ψηφίσουν.
Ν: Ναι, ρε, αλλά τωρά τα πράματα ένι... Ε, πρέπει να φκει... Ε, να σου πω, κόρη. Εννα ψηφίσω Παπαδόπουλο.
Δ: Α, ναι; Γιατί;
Ν: Γιατί εν μου αρέσκει ο Χριστόφκιας.
Δ: Γιατί εν σου αρέσκει ο Χριστόφκιας;
Ν: Για τζιήνα που λαλεί.
Δ: Ε, ναι κόρη, τι λαλεί που εν σου αρέσκει;
Ν: Ε, που θέλει την ενοποίηση τζιαι που εννα μας πουλήσει.
Δ: Τι εννοείς εννα μας πουλήσει;
Ν: Ε, θέλει να μας βάλει να ζιουμεν με τους Τούρκους. Εν μπορώ, κόρη, να πηαίνω στο κλαμπ τζιαι να ακουώ τούρτζικα τζιαι να πρέπει να είμαι τζιαι χαρούμενη για τζιείνο. Εντάξει, ας έρκουνται αλλά όι τζιαι να τους ακούμεν όπου πάμεν.
Δ: Οπότε αν ψηφίσεις Παπαδόπουλον εν θα τους ακούεις; Επειδή θέλεις διχοτόμησην;
Ν: Ε, ναι κόρη, τζιήνοι να μείνουν στα σπίθκια τους τζιαι εμείς στα σπίθκια μας. Διχοτόμησην. Με τον Παπαδόπουλον έτσι εννα γίνει
Δ: (αυθόρμητη ερώτηση) Ο Παπαδόπουλος ξέρει το ότι εννα τον ψηφίσεις γι’ αυτό, γιατί ο ίδιος λαλεί ότι εν θέλει τες διαχωριστικές γραμμές τζιαι ότι θέλει να το λύσει το κυπριακόν.
Ν: Κόρη, μα εν τζιαι πιστεύκω ότι εννα το λύσει κανένας το κυπριακόν.
Δ: ....
Ε, στο τέλος επερίγραψά της πώς τούτα ούλλα που λαλεί εν έξω που κάθε τρόπο σύγχρονης σκέψης (με διαφορετικά λόγια βέβαια), επειδή εν ούλλα προϊόν της προπαγάνδας που εφάμεν που τον τζιαιρό που ήμασταν μιτσιές. Είπε μου: «ναι, εν ηξέρω τον τζιαρό σου (άου=εμεγάλωσα γαμώτο, λαλεί μου τον τζιαιρόν σου) αλλά εμάς έτσι μας εμάθασιν». Λαλώ της: «Μεν αγχώνεσαι, τζιαι εμάς έτσι μας εμάχουνταν. Παρόλο που ήμουν μεγάλη όταν ανοίξαν τα οδοφράγματα, τζιαι είχα καθαρές αντιρατσιστικές απόψεις, εθώρουν τους Τ/κ τζιαι εν το επίστευκα ότι εν ήταν τέρατα πράσινα με τζιέρατα, γιατί πάνω κάτω τούτα μας εκάμναν να πιστεύκουμε για τζιήνους».
Συμπέρασμαν: Η εκπαίδευση, ο ελληνοκεντρισμός της, τα ιστορικά ψεύδη που διαπερνούν τις «εθνικές» επετείους, η απεύθυνση στο συναίσθημα μέσα που μαθήματα τύπου Δεν ξεχνώ παρά η απεύθυνση στη λογική τζιαι στην επιστημονική τεκμηρίωση, εκάμαν πολλούς νέους να θέλουν τη διχοτόμησην. Τζιαι ποιος καλύτερος, σύμφωνα με τους νέους με τους οποίους μιλούμεν στην καθημερινότητά μας πολλοί που μας (γιατί έτσι σκηνικά επεριγράψαν μου τα τζιαι άλλοι) που τον Παπαδόπουλον για να προωθήσει τούτο το πλάνο;
ΥΣ Έψαξα απεγνωσμένα αλλά δεν βρήκα, την εικόνα που μου έστειλε ένας φίλος μου με το χάρτη της Κύπρου που κάπου στο Κίτι είσιεν έναν στούππωμαν, σαν φελλός του κρασιού, που έπρεπε να το φκάλεις για να βουλιάξει το νησίν τζιαι να λυθεί το κυπριακόν, κατά την γνώμην του (βασικά για να με πειράξει που το έστειλε). Όμως την ίδια σοβαρότητα προσδίδω σε απόψεις όπως τζιήνοι που επεριγράφηκεν πιο πάνω, που δυστυχώς αυξάνονται τζιαι πληθύνονται, αλλά όι μόνον στους πολιτικούς που με λύσην του κυπριακού εν θα είχαν λόγο ύπαρξης, αλλά στο πιο ζωτικό κομμάτι μιας κοινωνίας, στους νέους ανθρώπους.
9 Φεβ 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
22 σχόλια:
Επιμύθιο της στιχομυθίας.
Η Βλακεία είναι όντως άπειρή(κάτι ήξερε και ο Αλβέρτος).Αν η φίλη σου είναι ενηλικιωμένη δεν φταίει ΚΑΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ.
Υ.Γ. Κι εγώ Τάσσο εν να ψηφίσω αλλά όι προφανώς για έτσι λόγους.
Πρώτον έννεν ακριβώς φίλη μου η κορούδα τούτη, εν που τους διάφορους γνωστούς με τους οποίους βρισκόμαστε σε ακαθόριστα διαστήματα.
Δεύτερον, το ενηλικιωμένη πίνει νερό όταν μιλούμε για πάνω κάτω 20 χρονών.
Τρίτον, έρευνες έχουν δείξει ότι μέσω της Παιδείας κάποιος μπορεί να αναπτύξει συγκεκριμένες πολιτικές τάσεις τζιαι προτιμήσεις που την ηλικία των 3 χρονών (Dewey)
Τέταρτον, τζαι ο Τσόμσκι αν ήτουν Κυπραίος Τάσσον εννά ψήφιζε!
Oulllla ksereis ta re chomsky...os tziai ti tha epsifizen o sinonomatos sou.
eleos pion me ton kserolismo sou!
Ki egw nomizw oti o Salvador Dali tha epsifizen Outopo aman en etsi.
ατε κ έννεν 25 κ εν 19... Νομίζω πως η άποψη της "Ν" έννεν θέμα ηλικίας. Έννεν κάν θέμα δημαγωγίας. Απλά η κοπέλλα τυγχαίνει να χαρακτηρίζεται απο αδύναμη, αφελή κρίση (κ μάλλον οχι μόνο όσο αφορά την πολιτική). 'Οπως εβρέθηκε κάποιος να πουλήσει σ'εμας την αλήθεια* πουλά την και σ΄εκείνην. Απλά σε μια version που μπορεί να δεχτεί ο εγκέφαλος της αβασάνιστα.
* Η αλήθεια εν πολλά υποκειμενικός όρος σωστά; Εν για τον καθένα μας η άποψη που ασπάζεται.
Ούλλα έχουν να κάμουν με το βόλεμα με το "μη μου τους κύκλους τάραττε". Τζαι ο Τάσσος,είναι η καλύτερη λύση για όσους δεν θέλουν λύση για να μην χαλάσουν το πλασματικό κόσμο που εχτίσαν γύρω τους. Αν τον θέλει η νεαρή φίλη σου και ο ...Τσόμσκι (άκου Τσόμσκι, ξέρει το btw o ίδιος ότι ένας τασσικός χρησιμοποιεί το όνομά του?) ε λοιπόν αν τον θέλουν τον Τάσσο οι βολεμένοι και αν τον ξαναβγάλουν πρόεδρο, πάει να πει ότι αυτός μας αίζει. Περαστικά μας.
Ξαναγράφω την τελευταία φράση γιατί μου έφαε ένα ξ το πληκτρολόγιο. Αν τον θέλουν τον Τάσσο οι βολεμένοι και αν τον ξαναβγάλουν πρόεδρο, πάει να πει ότι αυτός μας αξίζει. Και πάλι περαστικά μας.
Βεβαίως και κάποιος μέσω της παιδείας διαμορφώνει πολιτικές απόψεις σε τόσο μικρή ηλικία.Όπως και θα συνεχίσει να το κάμνει όσο ζει.Το προβλημα με την συγκεκριμένη είναι ότι η πολιτική της άποψη στην ηλικία των 20 εν τόσο αφελής που για 20αχρονη αγγίζει τα όρια της βλακείας.Η επιτομή του Hommo apoliticus.
Η αλήθεια εννεν όρος υποκειμενικός.Το γεγονός εν αγιο.Η γνώμη όμως πανω σε τούτο εν υποκειμενική.
@MonachusX2
Δυστηχώς δεν βλέπεις πιο πέρα που τη μύτη σου..Είσαι τόσο άστοχη σε τούτα που λαλεις όσον αφορά τη δική μου περίπτωση που ούτε καν μπάινω στον κόπο να σου εξηγήσω γιατί.
Re tsomski apanta gie mou epi tou thematos kai min prosvalleis ton kosmo epitelous. Eleos me tounton snompismo merikwn edwmsa.
Kai pou ksereis esi gia ti miti tis kopellouas kai mexri pou thorei?
oulllla ksereis ta pion?
MA oulla?
Ρε Τσομσκι, είσαι Κυρπραίος γιε μου; Γιατί αν ήσουν δεν θα απαντούσες με τόσο άσχετο και αφυψηλού τρόπο στη Μονάχους. Θα γνώριζες καλύτερα.
Έχει απόλυτο δίκαιο όταν λέει ότι η τεράστια πλειοψηφία των βολεμένων, των με τη στενή οικονομική έννοια συμφεροντολόγων και αυτών που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτε από το σημερινών στατους, θα ψηφίσει Τάσσο. Εσύ δεν ξέρω σε ποια κατηγορία από τις πιο πάνω ανήκεις.
Αφού ειπα θα ψηφίσω Τάσσο προφανώς Κυπραίος είμαι εννεν?
2 πράματα εννα πω.Είμαι γιος 2 γονιών προσφύγων με αρκετά μεγάλη περιουσία στο Βαρώσι.Βαρώσια εν τούτα.Μεν κσιάννουμε.Ηταν που τες πιο πλούσιες πόλεις στο κόσμο θωρείς.Ούλλο μου το σόι εψηφισε ναι ,εγώ με τον αρφό μου όι.Η νέα γενιά θωρείς...
Το σόι μου καμία σχεσει εν έσιη με την αριστερά αγώ ειμαι βαθύτατα αριστερός.Θεωρώ την αριστερα στον τόπο μας μακράν το πιο σοβαρό κόμμα και την δεξιά(του φασίστα του αναστασιάδη)το πιο τυχοδιωκτικό.Θεωρω την 10ετή αυτοδύναμη διακυβέρνση της δεξιάς καταστροφική(κύρίως στην εσωτερική διακυβέρνηση).Πρόβατο όμως εν είμαι.Τουτη εν η ώρα της κρίσης και της μεγάλης ευθύνης.Και ο καλός ο καπετάνιος εφάνηκε στη φουρτούνα.
Κάτι για βόλεμα άκουσα???????
Ας ανοίξει post η MonachusX2 και θα συζητήσω τα πάντα για τη διακυβέρνηση Τάσσου,αρκεί να εσιη στοιχειώδεις γνώσεις περί συγκεκριμένων θεμάτων.Ας συγκρίνουμε και διακυβερνήσεις παρελθόντων ετών για να διαπιστώσουμε κατά πόσο κυβερνήσεις ευθύνης υπήρξαν.
Κάτι για βόλεμα άκουσα???????
Καλημέρα σε όλους. Ξέρετε, ο αρχικός στόχος του μπλογκ ήταν να γράφονται δαμέσα ό,τι απασχολούν την εκπαίδευση τζιαι τους εκπαιδευτικούς. Μετά είπα, κανονικά πρέπει να μας απασχολούν τα πάντα (ως κοινωνικός θεσμός με μέγιστη πολιτική σημασία κτλ, άεικε που το είπε τζιαι ο Φρέιρε τζιαι είμαστεν τζιαι επιστημονικά καλυμμένοι).
Ύστερα, είδα ότι άπαξ τζιαι βάλω κάποια πράγματα ακριβώς όπως τα σκέφτουμαι ξεκινούν καφκάες. Βασικά τούτο που γίνεται πάντα με την περίπτωσή σου Τσόμσκι μου είναι ότι εθκιάλεξες ένα ατυχέστατο ψευδώνυμο για το οποίο ούλλοι μπορούν με μεγάλη ευκολία να σε πειράζουν. Τζιαι που τζιαμέ ξεκινούν ούλλα. Τζιαι εσύ (φαντάζομαι σε) διπλώνεις τα σιέρκα σου στο στήθος σου σε θέση αμύνας τζιαι αρκέφκεις τους χαρακτηρισμούς τζιαι τις κατηγορίες (ή τους συνεχίζεις επειδή τους άρκεψε κάποιος άλλος).
Το θέμα είναι ότι είναι πολλά άδικον να λαλείς την Μονάχους βολεμένη. Η Μονάχους σε κανένα της σχόλιο πουθενά δεν είναι ένθερμη υποστηρίκτρια κανενός υποψηφίου, αντίθετα ο σκεπτικισμός της γύρω από την επόμενη μέρα των εκλογών και η "καχυποψία" της για τους υποψήφιους είναι διάχυτη σε κάθε της γραμμή. Το μόνο σίγουρο για την Μονάχους είναι ότι εν πάει τον Τάσσον.
Που την άλλη τζιαι η Μονάχους, το να πεις ότι εν βολεμένοι όλοι όσοι ψηφίζουν Τάσσον εν διαφορετικό που τζιήνο που ορθότερα θέτει ο Λεξιπένητας "η τεράστια πλειοψηφία των βολεμένων, των με τη στενή οικονομική έννοια συμφεροντολόγων και αυτών που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτε από το σημερινών στατους, θα ψηφίσει Τάσσο." Γιατί κάμνεις λες τζιαι μια κορούδα που δηλώνει ότι εν ασχολείται με την πολιτική εν βολεμένη; Τι το βολεμένο;(εννεν φίλη μου εν τω μεταξύ, το σοβαρό μου πρόβλημα με το να κάμνω φίλες ένι ότι εν μπορώ να ακούω το εν ασχολούμαι με την πολιτική, πάω να σάσω τα μαλλιά μου). Στην ιστορία υπάρχουν πολλά παραδείγματα ηγετών κράτους που βγήκαν και μπαστακώθηκαν στην εξουσία όχι γιατί είχαν τζιαι τίποτε της προκοπής να πουν, αλλά γιατί έπαιξαν με το συναίσθημα του κόσμου. Σε μια χώρα με εθνικό τι το ποιο εύκολο; Άμα που τον τζιαιρό που μπαίνεις στο νηπιαγωγείο λαλούν σου για τους ελληνες στρατιώτες που ήταν καλοί τζιαι τους τούρκους που ήταν κακοί, σάστα τζιαι γύρασιν.
Όσο το γιατί ο "τσο΄μσκι" θα ψηφίσει Τάσσον. Καταρχάς Τσόμσκι, αν ήσουν αριστερός εν θα ψήφιζες Τάσσον, γιατί ο Τάσσος τζιαι η σχέση του με την αριστερά ιστορικά εν γνωστά πραματα τζιαι όσο αφορά την εσωτερική διακυβερνηση τζιαι την "αναπτυξη" που μου εγραφες την προηγούμενη φορά έψαξα τζιαι ήβρα ήνταλως καταφέρνουν να δείχνουν έτσι νούμερα. Σίουρα εννεν επειδή εβελτιώθηκε το βιοτικό επίπεδο του κόσμου, αλλά επειδή εσωτερικοδανείζονται που τα ταμεία μας κτλ. Όσον αφορά το κυπριακό, τζιαι ο Χριστόφκιας τζιαι ο Παπαδόπουλος για δικοινοτική, διζωνική ομοσπονδία λαλούσιν, ποιον εν το θέμα;
Τζιαι στην τελική, ρε Τσόμσκι, ψήφισε όποιον θέλεις, τζιαι προσδιορίστου τζιαι όπως θέλεις, εν ο Τσόμσκι ο αληθινός που εννα τραβά τα μαλλιά του, τζιαι όσοι που μας λαλούμεν ότι είμαστεν αριστεροί άμα ακούμε κ΄΄αποια πράματα (τζιαι εν εννοώ το τι θα ψηφίσεις στο κυπριακό, εν που παλιά που σχολιάζεις δαμέσα τζιαι απαντώ μαζεμένα). Τουλάχιστον εγώ ως αριστερή, διαχωρίζω τη θέση μου που τες κατά καιρούς απόψεις που έσιεις διατυπώσει δαμέσα τζιαι που παρέχουν πλήρη κάλυψη τζιαι υποστήριξη στο σύστημα που οι αριστεροί υποτίθεται ότι θέλουν να ανατρέψουν. Τζαι αν θέλεις τζια βιβλιογραφικές παραπομπές τζια συγκεκριμένα παραδείγματα μέσα. Σαττίν οι φορές που σου έσυρα τζιαι ένα βιβλίο ή έναν όνομα στα μούτρα, ήταν λες τζιαι η άποψή μου αποκτούσεν υπόσταση ενώ πριν ήταν άχρηστη. Τούτο βρίσκω το να ένι ελιτίστικη νοοτροπία, τζιαι ελπίζω απλά να επαρεξήγησα, αλλά ούλλους έτσι τους προκαλείς για συζήτηση, υποννοώντας μάλιστα τζιαι μια σιγουριά ότι πιθανότατα οι άλλοι να ένι αστοιχείωτοι τζιαι εσύ ο μόνος με αδιάσειστα επιχειρήματα.
ΟΜΩΣ: το να πεις ότι κάποιος εν βολεμένος υπό τις παρούσες συνθήκες τζιαι έχοντας φάει ποσην προπαγάνδαν, εν με βρίσκει σύμφωνη. Το να περιγράψεις γενικά ποιες ομάδες εννα στηρίξουν τον Τάσσον γιατί διαιωνίζει το κατεστημένο τους να πω οκ. Αλλά προσωπικές κατηγορίες σε κάποιον που εν ηξέρουμεν τι ρόλο παίζει, εν άδικες τζιαι σε τούτο το σημείο νιώθω την ανάγκη να υπερασπιστώ τον Τσόμσκι.
Kala apantises daskaloua omws emena o Chomsky ( o pragmatikos) me apogoitefse otan mia fora se mia sinentefxi tou se mia erotisi gia tin Kipro ekane logo gia dizoniki dikoinotiki omospondia. Den eperimena na sigkatanefsei se ena sintagmatiko peirama gia to mexri pou mporou na ftasoun oi simvivasmoi twn lawn stis epidiwkseis twn megalwn dinamewn, kai ousiastika katafaskei stin nea taksi pragmatwn pou katargei kathe ennoia dikaiou kai paraviazei vasika anthropina dikaiwmata, diaxwrizei laous kai thriskeies me ena apolito tropo, katargei to vasiko "ena anhtropos enas psifos", dikaiwnei tin paranomi eisvoli kai katoxi tiw Kiprou apo tous Toyrkous to 74, kai vazei tous thites kai ta thimata sto idio trapezi, ton ena me oplismeno maxairopirouna kai ton allo me koutalakia tou glikou kai tis soupas. Opote as min omnioume pia gia ton evloimeno ton Chomsky gia to ti tha ekane kai ti de tha ekane.
Emeis ti kamnoume?
@dokisisofi
Εν μέρει συμφωνώ. Ο Τσόμσκυ (ο πραγματικός) έτσι τζιαι αλλιώς εν μου πολλοκάθεται. Δεν έχω υπόψη μου τι λαλεί για το κυπριακό, κανούν με τούτα που ξέρω για λλόου του. Το ποστ εν είσιεν στόχον να αναλύσει τι λύση προτείνει για το κυπριακό κτλ, αλλά να μεταφέρει μια εικόνα των απόψεων νέων ανθρώπων που απο΄ότι μου λαλούν τζιαι άλλοι, εννεν μεμονωμένη περίπτωση. Απλά μεταφέρω ότι οι νέοι θεωρούν ότι ο καλύτερος υποψήφιος για να πετύχει την οριστική διχοτόμηση εν ο Τάσσος. Που τζιαμέ τζια πέρα, ο καθένας ας φκάλει τα συμπεράσματά του. Εννεν μες στα μπλογκς που λύουνται τούτα τα πράματα, εν με άλλες δράσεις τζιαι άλλους αγώνες.
Έχεις δίκαιο δασκαλούα. Ούτε εμένα θα μου άρεσκε να έρχονται στο σπίτι μου απρόσκλητοι ξένοι τζαι να τσακώνονται. Η ουσία του σχολίου μου όμως παραμένει, παρόλο που ίσως το έθεσα κατά απόλυτο τρόπο. Μιλώντας με πολλούς ανθρώπους που θα ψηφίσουν Τάσσο, διαπιστώνω ότι πέραν από εκείνους που ιδεολογικά ταυτίζονται μαζί του, υπάρχει μια μεγαλη μερίδα που φοβάται οποιαδήποτε αλλαγή, η οποία ενδεχομένως να διαταράξει ισορροπίες. Και επιμένω πως όσοι υποστηρίζουν την άποψη "τζεινοί ποτζεί τζαι μεις ποδά" και τους οποίους καλύπτει η πολιτική του Τασσου, φοβούνται να ξεβολευτούν απ' αυτό που νομίζουν πως έχουν σήμερα.
Κατ' άλλα δεν θέλω να εμπλακώ σε άλλη συζήτηση με φιλοξενούμενους στο μπλογκ σου, ειδικα με φιλόσοφους. Αποκλείεται να τα βγαλω πέρα.
Αφου η συζήτηση γίνεται για σοβαρά θέματα αξίζει τον κόπο.
Προφανώς βολεμένος εν ειμαι όπως προφανώς εχαρακτηρίσαν εμας τους ΥπερΤασσικούς(υπερ του Τάσσου) η μανάχους και ο λεξιπενιτας.Αλλά έστω ότι είμαι.Να αντιστλρεψω την λογική τους και να ρωτήσω μήπως τούτοι που ψηφίζουν την δεξιά εννεν τούτοι που στη συντριπτική τους πλειοψηφία θέλουν λύση με κάθε κόστος?Καταλήγουμε κάπου έτσι?
Όσον για την αριστερά αγαπητή δασκάλα εν κάτι πολλά παραπάνω που την όποια ονομασία.Η αριστέρα έχει ως κίνητρο την οσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανθρωποκεντική προσέγγιση.Μήπως τούτο εν ισχύει και για το σοσιαλισμό?Προφανώς.Άρα τα σοσιαλιστικά κόμματα εννεν αριστερά?Προφανώς και είναι.Στην πράξη όμως κρίνονται τα πάντα.
Η πολιτική του Τάσσου ήταν συνετώς ανθρωποκεντρική.Έδινε όταν είχε.Στοχευμενα οικονομικα πακέτα στις ασθενέστερες οικονομικπα ομαδες της κοινωνίας.
Εν αντιθέση με την επάρατη δεξία που επειδή ακριβώς εν είχε(βλέπεις οι ρυθμοί ανάπτυξης της οικονοιμιας επί δεξιας ήταν εξόχως χαμήλοί) αποφασισε να δανειστεί ,εκτοξεύοντας το δημόσιο χρεος στο 70% ,υπονομέυοντας κατά το χείριστο τρόπο το μέλλον των επόμενων γενιών.Θα μπορούσε και ο Τάσσος να διά όπως εκαμαν οι προκατοχοι του και ούτε γάτα ούτε ζημια.
Όσον για τους οικονομικούς δέικτες θα σου πω γιατί ισολογιστήκαν (γιατί έχεις λάθος πληροφόρηση).Συγκυριακά εισέρευσαν αρκετα χρήματα στα ταμεια του κρατους ελέω της έντονης πολεοδομικής δραστηριότητας.Αντι λοιπον να τα "σπαταλα" όπως τον επροέτρεπε η δεξιά αποφάσισε να μειώσει το δημόσιο χρέος και εχει και εχει ένα πλεόνασμα για δύσκολες στιγμές.(Προτροπη και του διεθυντή της κεντρικής τράπεζας).Τούτη η σώφρων λογική ακολουθείται στα πλέον σοβαρά κράτη της Ευρώπης και με βρίσκεί σύμφωνο για λόγους μακροοικονομικής σταθεροτητας(κατι ξέρουν οι βοειοευρωπαιοι).Όσο για τον δανεισμο που το ταμέιο κοινωνικών ασφαλίσεων(μάλλον τούτο εν να εννοείς) ,ούλλες οι κυβερνήσεις δανείζονται παραδοσιακά.Εννεν μόνο τούτη η κυβέρνηση.
Ο λόγος που δε θα ψηφίσω το " σύντοφο" σε τούτες τις εκλογές έιναι διότι έχω το φόβο περί σπαταλης του δημοσιου χρήματος.Ο 2ος λόγος ειναι βεβαίως ότι αφού ο Τάσσος εφάνηκε καλός καπετάνιος στη φουρτούνα ,θέλω να του εμπιστευτώ το τιμόνι και για 2η 5ετία.
Ανθρωποκεντρικός εν τζιαι ο ερυθρός σταυρός υποτίθεται ρε τσόμσκι, εν τζιαι τζιήνος αριστερός; Εγώ αναφέρομαι στην έννοια με την κλασικότερή της σημασία τζιαι όι με το αν θα μου δώκει κάποιος 5% αύξηση. Να μεν ανοίξω το στόμα μου για τις βορειοευρωπαϊκές χώρες (μόνο τι γίνεται στην εκπαίδευση να δεις, καταλάβεις τζιαι πού το παν μακροοικονομικά πλέον - το είχαμε ξανασυζητήσει για το φινλανδικό μοντέλο, αν θυμάσαι, τζιαι στο τέλος εν ανταπάντησες τίποτε). Το πώς εμείωσε ο τάσος το δημόσιο χρέος εν μεγάλη κουβέντα, τζιαι βασικά εν επεκτείνομαι, όι για κανέναν άλλο λόγο αλλά γιατί τα στοιχεία που ήβρα εν 5-6 σελίδες με λινκς τζιαι εννεν δαμέ ο τόπος τους κατά τη γνώμη μου, γιατί αρέσκει μου τα σχόλιά μου να περιορίζονται στα του αρχικού κειμένου. Αφού περιορίζομαι για να απάντήσω τζιαι πάλε σεντόνια γράφω. Εν γνωστόν ότι ούλλες οι κυβερνήσεις δανει΄ζονται εσωτερικά αλλά ακόμα παραπάνω τωρά που π΄ρεπει να πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Είναι άσχημο να λες σε κάποιον ότι έχει λάθος πληροφόρηση, όταν δεν ξέρεις ποια εν τούτη η πληροφόρηση, ούτε με ποια ζητήματα καταπιάνεται και σε ποια ζητήματα είναι σε θέση να εκφέρει εμπεριστατωμένη άποψη. Εν που δαμέ που φαίνεται να νομίζεις ότι μο΄νο εσύ έχεις σωστή πληροφόρηση, ανάλυση, κρίση. Χωρίς να ισχύει απαραίτητα κάτι τέθκοιο, εμένα αφήνεις μου τούτη την εντύπωση.
Για την καταληκτική σου παράγραφο, δικαίωμά σου να ψηφίσεις όποιον γουστάρεις, τζιαι εκατάλαβα που την αρχή γιατί θεωρείς ο΄τι πρέπει να ψηφίσεις τον συγκεκριμένον τζιαι όι άλλον. Τη δική μου τη γνώμη για το θέμα θα τη βρεις σε άλλα ποστς πιο κάτω.
ΜΟΝΑΧΟΥΣ: Εν θα επιβάλω εγώ ποιος εννα τσακώνεται δαμέσα (εν τζιαι είμαι ο Καρεκλάς) τζιαι ποιος όι, απλά ε΄νιωσα ότι ο τσο΄μσκι εισέπραξε ούλλην την πικρία για ούλλους τζιαι για αυτό ένιωσα την ανάγκη να τοποθετηθώ όπως ετοποθετήθηκα. Η ουσία του σχολίου σου παραμένει σεβαστή, αν και η ελπίδα μου θα ήταν να ήταν ανεδαφική.
Καλή βδομάδα,Δασκάλα μου!
Το πιο σοβαρό πρόβλημα είναι ότι δυστυχώς εν πολλοί που εννά ψηφίσουν σε τούτες τις εκλογές νομιζόμενοι οτι ο υποψήφιος τους εννά ενώσει την Κύπρο.
Σάββα νομίζω ότι έχει πολλούς που σε τούτες τες εκλογές θα ψηφίσουν για να αποτρέψουν την εκλογήν κάποιου που ξέρουν ότι εν ορκισμένος να μεν ενώσει την Κύπρον.
Ela re daksaloua.Sorry pou en ida paleotero post sou alla mpeno sto blog sou opote eho elefthero hrono( na po tin alithkia oi toso sihna).An mporis dos mou ena link ti egrapses gia to filandiko montelo.Alla an ehis kai alles plirofories gia to pos litourgoun ta borioevropaika ekpedeytika susitiamta pe ta .Kako en kamni.Apla na kseris oti to filandiko theorite to kalitero tis evropis kai 2o pagosmios(an de kamno lathos) theorimeno pou epistimones.
To pos emiose o Tassos to dimosio hreos ennen megali kouventa.En stasi efthinis.Apla me megaliterous rithmous anaptiksis(se shesi me proigoumenous akratous kapitalistes pou litourgousan se kapitalistiko perivallon)ihame magalitera esoda ,ara miosi tou hreous,miosi tou dimosionomikou elimmatos(evgale pleonasma sto telos tou 2007)kai megaliteres kinonikes parohes.Telia.
Men arpazese pou ipa oti ihes lathos pliroforisi.Pos allospsos na to po.Kaki pliroforisi?Tzie touto mpori na simvi kai na men efthinete kapios o opios en eshi kapies gnosis gia na katalavi ti sinevi stin ikonomia.
P.x. I deksia dia stomatos tou anekdiigitou politikanti hristoforou arnito oti to dimosio elimma itan 6.3% kai to hreos sto 70%.Mpika sto internet kai ida ta stihia tis kentrikis trapezas KAI ITAN APOLITOS ALITHI!!!Pios lei psemata kai paraplani ?profanos i deksia.Kai allla polla (enne anagi na ta anafero).Opote ipame.Men arpazese toson efkola.
Oson gia ton filtato savva eshi apolita dikeo.Mono na po oti i deksia edokimastike,apetihe se vathmo 76%,kai epidi ksero oti kanis en tha mas lisi to kipriako para mono an sinenesi i agira ,epilego ena proedro pou me asfalia mpori na mou prosferi mia viosimi lisi.Ena mea culpa pou eprepe n akousoume pou ti deksia akoma en na to akousoume...
chomsky mou, epeidi eimai se polla piesmeni periodo, tha prepei na sou freskarw ti mnimi sou oti ta exoume milisei gia to finlandiko HDH. (tziai tote exiwpises,giati eixa sou dwsei pososta ktl).
Oso gia tous epistimones, pe mou esy onomata. Oi mono na zitas pou tous allous. Tziai ton apologismo tou ypourgeiou paideias kyprous na thkiabaseis enna aporeis giati en stelnoun oi antrhwpou pou oulles tis xwres ta mwra tous sta kypriaka sxoleia (toso teleia fainontai ta pramata tzimesa)>
En exw xrono, psaxe sto afierwma gia ta kypriaka sxoleia na to ebreis. Ws dame omws, giati ekatantise to post les tzai tsakwnoumaste pou en exw etsi prothesi. Pou defteras pou enna eimai pio athkiaseri na sou balw oti link theleis.
Δημοσίευση σχολίου